Ny musik av Bon Jovi!


wpid-wp-1440389814176.jpeg

Idag började jag med Bon JoviÂŽs nya. Har bestĂ€llt den frĂ„n CDon.com idag. Kommer om nĂ„gra dagar 🙂

Ungdomarna har farit till skolan. Mats vilar en stund…..

Snart mĂ„ste jag en svĂ€ng till Kokkola . Ska o köpa balplast….vet ej Ă€n hur mycket.Kanske en svĂ€ng till HM om jag hinner..sen sĂ„ Ă€r det Metoject-dags . Det Ă€r ju mĂ„ndag…Laga lunch ocksĂ„

Kl 13 ska jag pÄ möte. Det Àr avbytarmöte.  Mats har 12 dgr kvar att ta ut. TÀnkte oss 5 dgr i Oktober o 7 dgr i December

Ha en bra mÄndag!

9087DF80323C26C271ED444019086A21

3 reaktioner pĂ„ ”Ny musik av Bon Jovi!

    • Jaaaa, gillar sĂ„Ă„Ă„ Bon Jovi 🙂 NĂ€sta gĂ„ng dom kommer till Finland ska jag o se dom. Kom ju inte ivĂ€g dĂ„ dom var för ett par Ă„r sen…..Ha en fin kvĂ€ll du med ❀

      Gilla

Oooo, man tackar sĂ„ mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

