It`s Friday

wpid-egsrili5qe.png(Bildkälla)

Hoppas att ni sovit bra i natt! Jag har inte sovit såå bra. Händerna har värkt ganska mycket. Har gjort för mycket igen…det går ju inte 😦 Svårt detdär då man ser allt som ska göras….

wpid-ketqibwy7j.png(Bildkälla)

Vaknade i dag ca halv 7..inga  ungdomar vakna. Trodde ju att båda börjar 8 idag…inte hade jag sett på läsordningarna desto mera. Var uppe o sa till. Båda steg upp . Andreas börjar 8 ..han hann nog på bussen. Jessica sa att hon börjar först 9. Så hon är hemma en stund än…..

Idag skiner solen också 🙂

wpid-wp-1440133318057.jpegSer ju fint ut ännu början av nästa vecka 🙂 Härligt, härligt!

Blondi ligger o sover så sött..drömmer 🙂

wpid-dsc_1095.jpg

Visst är hon söt vår fina hund ? Saknar ungdomarna då dom är borta….Annars så fick vi ett kort av Cecilia. Månne hon saknar oss…..Det tror jag…..Vi saknar henne ❤

Idag ska det städas klart här. Hm….konstigt att jag varje morgon får plocka i diskmaskinen som är halvfull…..allt ryms aldrig dit , så nu har jag startat den…ja, ja så är det…

Sen så ska toan städas också…torkas damm. Lakanen ska in…å sen ska jag fara o handla mat till helgen…ensam som det ser ut! Skönt det också 🙂

Ikv blir det nog ngt gott att äta…det är ju Fredag ❤

wpid-vg5zo8anjn.png(Bildkälla)

 

Ha nu en härlig Fredag alla!

9087DF80323C26C271ED444019086A21

3 reaktioner på ”It`s Friday

  1. Ha en härlig fredag du också! Är det så att det varierar från gång till gång hur mycket händerna klarar av? Jag har ju inte värk, men minnes- och koncentrationsproblem efter en rejäl burnout och trots att jag mår mycket bättre nu händer det att också ”lite” blir för mycket ibland. Kram!

    Gilla

    • Sv; Jo, det varierar lite från gång till gång…men det beror så på hur mycket jag gör under dagen före….de var alldeles hemska å kvällen igår. Hade gjort för mycket m.a.o

      Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

