Så blev det fredag!

wpid-wp-1439442765305.jpeg

(bildkälla)

Godmorgon på er!

Fredag igen, härligt! Vädret är halvmulet just nu o vi har 15 grader

wpid-wp-1439535110241.jpeg

Hoppas att det blir sol idag !

Jaha, o vad händer denna fredag?

Blondi sover

wpid-dsc_1077.jpg

 

Jessica är vaken o sitter här i vardagsrummet o hör på sin Ipad. Musiken hör jag, fast hon har hörlurar på sej 🙂 De 3 andra sover än o Mats är i ladugården.

Har nyss tagit en dusch o funderar på när jag ska börja med lunchen. Det blir nypotatis, stekt korv o sallader idag

wpid-wp-1438855771434.jpeg

Vaknat med lite huvudvärk. Tog en Zink tablett o Magnesium tablett o hoppas på det bästa! Vill inte ha ngt anfall idag tack!

Efter lunch måste jag till Kokkola ( Karleby). Mats ska ha saltstenar åt korna. Dom ska hämtas från AgriMarket. Närmsta finns i Kokkola. Ska o handla mat medsamma då. Få se vem som kommer med. Alla ungdomar ryms med om dom vill komma 🙂

Borde till apoteket i stan o hämta ut Metoject sprutor. Har inga till måndagen. Men jag far imorgon en sväng el så på söndagen . Undras hur många jag ska ta ut. Ska den 25 till reumatologen. Har menat prata om Metoject pennan. Som dom föreslog vid apoteket. Kanske jag tar ut 2 stycken. Så har jag tills måndag samt tills veckan därpå. Har ju sen läkaren dagen efter. Då måste hon förnya Oxiklorin också..

wpid-wp-1439356040307.jpeg

Ska fundera också på vad vi ska äta för gott ikväll då ? Kanske det blir pizza då…..Vi åt Rolls mat förra fredagen

Hittills är helgen oplanerad!

Vad ska ni göra ?

Ha en härlig fredag!

9087DF80323C26C271ED444019086A21IMG_8981(bildkälla)

 

En reaktion på ”Så blev det fredag!

  1. Det låter som att du har fullt upp 🙂
    Här blir nog en lugn dag till. Vi njuter av solen och har ca 20-25 grader på dagarna. Alldeles underbart!
    Hoppas du får en skön fredag!
    Kramar

    Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

