10-9-8-7-6-5-4-3-2-1 Listan

Nu sÄ tÀnkte jag göra denna lista som jag hittade hos Sandra

10 saker jag tycker om:

  • Mats ❀
  • Ungdomarna ❀
  • VĂ„r fina hund Blondi
  • Min fina mamma
  • Vattengympan, som börjar pĂ„ tisdag!
  • Mina vĂ€nner
  • Glass
  • Choklad
  • VĂ„rt hus
  • Alla mina blogglĂ€sare 🙂

9 saker jag tycker mindre om :

  • spindlar..huuu
  • ormar….blÀÀÀ
  • FĂ€stingar!!
  • Regnigt vĂ€der
  • VĂ€rk i hĂ€nderna
  • möss
  • stĂ€dning
  • tvĂ€ttandet
  • Kallt om hĂ€nderna!

8 bloggar jag lÀser:

7 saker jag vill göra i framtiden:

  • Tapetsera om hĂ€r (det behövs)
  • Fixa en bastu!
  • Resa till Thailand
  • Skaffa en bil till
  • Blondi börjar bli gammal , sĂ„ en hundvalp
  • Börja med  vattenjumppan
  • Hitta ngt nytt att ta pĂ„ mej..har ju inget 😉

6 saker jag Àr rÀdd för:

  • Cancer
  • Att det ska hĂ€nda ngt Ă„t Mats, dĂ„ han jobbar dĂ€rute
  • Att Cecilia ska rĂ„ka illa ut i Helsingfors
  • Att jag fĂ„r fel pĂ„ hjĂ€rtat. Har lite rytmstörningar
  • Vad som kan finnas i mörket
  • Ă„skan

5 platser jag tycker om att vara pÄ:

  • Hemma!
  • PĂ„ vattenjumppan
  • I mannens famn ❀
  • TrĂ€ff med vĂ€nner
  • Shopping….

4 ord som beskriver mej:

  • Social
  • UtĂ„triktad
  • Pratsam
  • Glad

3 saker jag ser framemot:

  • Hösten, gillar dĂ„ allt börjar pĂ„ nytt 🙂
  • Min födelsedag som infaller i Oktober
  • LunchtrĂ€ffen med Katarina

2 bra filmer:

  • P.S I love you
  • Sagan om ringen filmerna

1 bra lÄt

  • Alla Bon Jovi lĂ„tar ❀

——

Dyker upp ett inlĂ€gg senare idag…nu ska jag tvĂ€tta golvet samt vika klĂ€der…Vaknat kl 9.15 idag!

9087DF80323C26C271ED444019086A21wpid-wp-1438582958041.jpeg

En reaktion pĂ„ ”10-9-8-7-6-5-4-3-2-1 Listan

Oooo, man tackar sĂ„ mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

