Mitt i veckan, Onsdag!

wpid-wp-1437796774148.jpeg

GÀsp,vad trött jag var dÄ jag vaknade..lÄg o drog mej till kvart före 9 idag!

En solig morgon hĂ€r 🙂

wpid-wp-1438756100226.jpeg
Ser ju bra ut i fortsĂ€ttningen 🙂 Kanske dendĂ€r vĂ€rmen kommer nu?

Har startat disken o nĂ€stsista tvĂ€ttmaskinen snurrar…hĂ€rligt att fĂ„ hĂ€nga ut klĂ€der pĂ„ tork..!

Jag idag, klÀder frÄn HM

wpid-wp-1438756005701.jpeg

GĂ„rdagen ska vi inte prata om, hade en sĂ€mre dag senare pĂ„ dagen…hĂ€nderna sĂ„g ut som Hej kom o hjĂ€lp:(   Fortfarande ingen kallelse till reumatologen har jag fĂ„tt. VĂ€ntar varje dag nu..

WordPress verkade leva ett eget liv igĂ„r! Alla widgetar som jag har pĂ„ höger sida var borta sĂ„dĂ€r hux flux! KĂ€mpade med dem igĂ„r pĂ„ eftermiddagen ocksĂ„…Nu ser det okej ut 🙂

Dessa böcker kom igÄr

IMG_20150804_160632

MĂ„r bĂ€ttre idag. Ska ha ut mattorna sĂ„ smĂ„ningom. Sen blir det lunch..det blir ris o broilersnitzlar idag. Man tager vad man haver….

MĂ„ste nog o handla idag. FĂ„ se nu vart vi far…kĂ€nner för Karleby (Kokkola). FĂ„ se vad dom andra sĂ€ger om det

Ha en bra onsdag ❀

9087DF80323C26C271ED444019086A21

wpid-wp-1438583080005.jpeg

3 reaktioner pĂ„ ”Mitt i veckan, Onsdag!

  1. TvĂ€tten tar liksom aldrig slut! Jag Ă€r redan inne pĂ„ tredje maskinen nu pĂ„ morgonen. Vaknade pigg redan kvart över sju och började ”röjningen”. Skönt att fĂ„ huset uppstĂ€dat, vill bli lite si och sĂ„ sommartid dĂ„ det Ă€r mycket annat som hĂ€nder. Ha en bra dag och hoppas du inte behöver ha sĂ„ mycket vĂ€rk idag….

    Gilla

Oooo, man tackar sĂ„ mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

