MĂ„ndag igen!

wpid-fb_img_1434782504814.jpg(googlad bild)

Hoppas att ni har en fin morgon!

HĂ€r har jag sovit kl kl 9 idag. Alla 3 ungdomar sover Ă€n. Mats Àr i ladugĂ„rden. Avbytaren mjölkar…solen skiner 🙂

Idag blir det vikning av torra klÀder..sen ska det lagas mat

wpid-wp-1438583113006.jpeg

Och sĂ„ har jag Metojectsprutan ocksĂ„ som vanligt pĂ„ mĂ„ndagar…

wpid-wp-1438583080005.jpeg

VÀntar fortfarande pÄ brev frÄn sjukhuset. Borde ju till reumatologen denna mÄnad! Den tidsbundna invalidpensionen tar slut 31 augusti. Klarar ju inte av att jobba med mina hÀnder!

Sen sökte jag info om Vattenjumppa . Den ska börja vecka 33 hörde jag. Skickade ett mail dit ang nĂ€r den börjar samt anmĂ€lningen….Det Ă€r ju snart det ocksĂ„ 🙂

Blir nog att Ă„ka o handla mat igen som alltid pĂ„ mĂ„ndagar. FĂ„ se vem jag fĂ„r med idag…

Ha en bra mÄndag!

9087DF80323C26C271ED444019086A21images (67)

7 reaktioner pĂ„ ”MĂ„ndag igen!

  1. Usch sÄ irriterande nÀr wordpress lever sitt eget liv. Var inte meningen att hela mitt namn skulle komma med.Kan du vara snÀll och ta bort den kommentaren.

    Jo hÀr ska vikas tvÀtt med, tvÀttade Ät grabben igÄr.
    Hoppas du fÄr en fin dag!
    Kram

    Gilla

Oooo, man tackar sĂ„ mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

