It´s Tuesday!

wpid-wp-1436160108453.jpeg

Idag är det tisdag o jag har nyss druckit det livsviktiga kaffet 🙂 Fast vi hade inte så mycket mjölk..så det blev bara en liten skvätt.

Har hängt upp lite våta kläder..jösses vad jag tvättar kläder då alla är hemma! Och nu vågar jag inte hänga ut heller, det kan ju börja regna

Vädret just nu

wpid-wp-1438061001657.jpeg

Taget från köksfönstret . Just nu försöker solen visa sej mellan molnen 🙂

Idag har vi (jag & flickorna ) funderat på att ta en tripp till min gamla hemby Terjärv. Hade ju menat en säng åt Jessica men så har vi ingen dragkrok på C5:n ! Så det blir inte av heller. Vi får ju inte hit den…Men vi far en sväng i alla fall 🙂

Sen så blir det att ta med dammsugaren här också nångång idag….

Här har vi en som sover o sover

DSC_1015

Hon sover jättemycket o är allmänt trött…..få se nu hur länge vi får ha henne…

 

Hörni, glöm inte frågestunden ! Här hittar ni den 🙂 Svaren kommer på  Söndagen!

Ha en bra tisdag!

9087DF80323C26C271ED444019086A21wpid-wp-1436105892735.jpeg

7 reaktioner på ”It´s Tuesday!

  1. God morgon! Här sitter jag och dricker mitt morgonkaffe så om en stund kan dagen börja på riktigt.
    Här är jag ensam hemma idag, så skönt med lugn och ro!
    Ska till arbetsterapeuten om en stund och tvätta lite, annars har jag inga planer.
    Önskar dig en skön tisdag!
    Kramar

    Gilla

  2. God förmiddag ja tvätt med en hel familj kan man ju tänka sig 😦 men så är det hoppas att din dag blir bra o kanske du hittar något skoj i stan kram

    Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

