Jaa, vilken dag igår alltså!

wpid-wp-1435477335094.jpeg(googlad bild)

Godmorgon alla!

Ja, gårdagen var jättejobbig….hade jätteont i huvudet då jag vaknade…..nästan så jag grät, det gjorde såå ont. Mådde illa också o lederna var såå sjuka.  Jessica for med bilen till jobbet…

wpid-wp-1436076802443.jpeg

Jag var ett par gånger under dagen i duschen. Det brukar hjälpa…men icke igår. Lagade nog lunch, men kunde inte alls äta ..usch ja…..Var ute o gå med Blondi. Annars låg jag mest hela dagen…borde nog byta lakanen i sängen efter en sån dag…endera så svettades jag som  en gris eller så frös jag….

Fick efter många om o men in de torra kläderna igårkv..snälla ungdomar har vi nog . Dom ser hur jag mår….

105560_980(googlad bild)

Idag mår jag nog bättre 🙂 Känns lite i kroppen än…men det håller på o ger sej för denna gång. Borde prata åt reumatologen om dessa anfall i augusti då jag ska dit…väntar fortfarande på brevet så jag får veta när.

Har skjutsat Jessica till jobbet idag. Så det blev tidig morgon. Fick sms av Cecilia . Hon kommer hem imorgon. Tåget kommer 14.44 till Bennäs 🙂

Det är en massa pusslas med en bil…Vi ska till Kokkola (Karleby) idag. Därför blev Jessica skjutsad. Vi ska hämta henne kl 14 o fara till Kokkola.   Mats har ärende till Kokkola o så ska det handlas mat

Imorgon far Jessica med bilen. Slutar kl 14 o hämtar Cecilia från tåget 14.44:)

Ganska fint väder har vi nu 🙂 Me like !

wpid-wp-1437025833163.jpeg

Nu ska det snart bli en dusch här…sen ska det vikas kläder o dras lakan ur sängen!

Ha en bra torsdag 

9087DF80323C26C271ED444019086A21wpid-wp-1436504347394.jpeg

4 reaktioner på ”Jaa, vilken dag igår alltså!

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

