Idag regnar det…

wpid-wp-1435931884486.jpeg

Hoppas att ni har en bra morgon!

Här regnar det lite smått ,12 grader har vi just nu..skulle ha in vädret, men se det gick inte just nu

Här sover Mats, Cecilia & Andreas. Jessica har farit till jobbet med bilen idag. Slutar kl 14

Äntligen är ensilaget klart 🙂 Bra det, nu är det lugnare 🙂

Igår ringde väninnan Gun  vid halv 10 tiden. Hon frågade om jag kunde komma till Polaris o äta lunch med henne. Mats hade ju bilen så jag visste inte riktigt när han skulle komma hem. Mats kom vid 11 tiden..så då meddelade jag åt Gun att jag hinner till kl 12…Var o tankade bilen o for då o äta. Hade fixat vad dom skulle laga härhemma åt sej. Väckte Cecilia.

Var hemma ca 13 o så jag o Andreas o hämta Jessica från jobbet o vi for o handla maten

Idag har jag vaknat med huvudvärk igen..bläää….Ska strax fara o duscha o sen starta både tvättmaskin o diskmaskin

Annars vet jag inte vad som händer..vi borde fara o se på bilar. Men måste vänta tills Jessica kommer hem….

Imorgon blir det nog Helsingfors !

Blir knappast några inlägg då vi är borta..ska tidsinställa ett par inlägg 🙂

Ha en bra dag!

9087DF80323C26C271ED444019086A21wpid-wp-1436105823532.jpeg

7 reaktioner på ”Idag regnar det…

  1. Ha en bra dag du också! Här har det regnat i natt, men nu tror jag att det är uppehåll. Jag sitter och njuter av tystnaden vid sommarstugan. Ensilagetider hade vi också förr, men numera har vi inga djur. I år har det säkert varit knepigt att hinna skörda gräset mellan regnskurarna…

    Gilla

    • Jo, lite knepigt att hinna med första skörden i år o så kom det ju ganska mycket ensilage också i år. Det blir ju en andra skörd senare i sommar. Fast allt är ju så sent i år. Hoppas på bättre väder nu!

      Gilla

  2. Regn hade vi igår halva dan, men sen blev det bättre väder och riktigt skönt med svalare temperatur. Idag är det ganska soligt och blåsigt, men sköna ljumma vindar.
    Trist för dig att vakna med huvudvärken, kan vara svårt att bli av med.
    Kram och sköt om dig♥

    Gilla

  3. Här regnar det också. Faktiskt lite skönt för mig som har gräsallergi.
    Hoppas ni får en trevlig resa till Helsingfors!
    Många kramar

    Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

