It´s Friday!

wpid-fb_img_1432873429776.jpg(googlad bild)

Äntligen fredag igen!

Har hunnit med att skjutsa Jessica till jobbet…..kört till Kokkola (Karleby) o köpa balnät, fört balarens dator på reparation…sen hemåt….

Hann till Kronoby så ringde Mats att jag ska hämta växellådsolja till traktorn. Så det var ju bara att svänga tillbaka  då..ingen sån olja där, så jag fick vänta en stund på oljan…för att jag fick vänta så fick jag kaffe 🙂 Så välbehövligt alltså. Höll på o fick huvudvärk!

Kom hem en stund sen…tyst i huset , ungdomarna sover än. Har varit o duschat kallt nyss, ploclat ner torra kläder samt hängt upp våta. Nu ska jag ha ”nån” att hämta dom torra kläderna  också..

Vädret

wpid-wp-1435910350365.jpeg

En varm dag blir det idag….

Återkommer som sagt….

Ha en bra fredag!

9087DF80323C26C271ED444019086A21

2 reaktioner på ”It´s Friday!

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

