En regnig tisdagsmorgon …

wpid-wp-1435642117146.jpeg

 

Godmorgon på er!

Hoppas att ni har en bra tisdagsmorgon! Här har jag vaknat med migränkänningar..blää säger jag alltså..inte kul o höften värker liksom alltid då det regnar! Samt händerna då…

Igår ringde en sköterska från sjukhuset. Jag måste ha ett läkarbesök så  dom kan skriva B-intyget. Så jag ska i mitten av augusti. Brev kommer hem sen……ja, det gick ju inte så smärtfritt heller. Vilket man kunde gissa med denna nya regering som vi har!

Dom säger att alla ska spara in. Och dom som är höginkomstagare får välja! Ska det inte vara så att alla måste spara in??? Dom  tar av dom som inte har så hög inkomst…..Hm, det var det enda jag nu kommer att skriva här om politiken……

Sen så fick vi ju tillbaka C5:n också. Men den ska dit en sväng på onsdag. En del som dom beställt så kommer först idag så….

Hämtade hem Cecilia & Daniela . Vi var in till stan o köpte hem Korvgörans Kebab med franska (potatis). 

Nu har Jessica farit till jobbet med C5:n. Dom 2 andra flickorna sover liksom Andreas 

Mats påpekade nyss att det behöver handlas ngt idag…inget bröd har vi. Så jag måste nog åka en sväng o handla sen på eftermiddagen. Men flickorna pratade om att fara ut o köra….Så är det att bara ha en bil……Kanske dom kan fara en annan dag ?

Sista juni är det idag också….imorgon är det 1 juli..oj,oj vad denna sommar går fort!

Ha en bra tisdag !

9087DF80323C26C271ED444019086A21wpid-20150617_213258.jpg

 

En reaktion på ”En regnig tisdagsmorgon …

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

