Skit va det ska blåsa!!!!!!

wpid-img_20150615_095818.jpg

 

Så blev det tisdag ! Men oj vad det ska blåsa! Vaknat med jätteont i höften igen-slapp int nästan o gå då jag steg upp…..och nu värker den som besatt alltså…

Men fint är det med alla blommor som blommar 🙂

Blev inte Karleby igår. Jag & Andreas var till CM o handlade lite… Började ha ont i höften, så jag ville inte vara länge…..

Planerar nog en tripp till Karleby denna vecka än….Kanske idag? Nå, det ser vi sen hur det blir….

Troligen brolerstrimlor o ris el så wienersnitzel o potatis till lunch. Ska kolla datumen ….

Alla 3 ungdomar sover än….Mats for till ”föusi” (ladugården). Han är lite stressad över allt som ska göras. Balaren är på verkstaden fortfarande….

Inga planer för midsommaren än…vi ska se nu .. Jag har smsat åt Gun igår för att kolla vad dom ska göra…inget svar än. Det kan ju hända att det blir ensilagekörning om balaren är klar. Men då grillar vi härhemma 🙂

Ha en bra tisdag!

9087DF80323C26C271ED444019086A21

wpid-fb_img_1430632204673.jpg

En reaktion på ”Skit va det ska blåsa!!!!!!

  1. Åh så trist med värk! Jag hoppas verkligen det är bättre idag.
    Här sliter jag ensam nästan jämt nu när maken jobbar över. Tungt är det, men det blir ju bättre till semestern.
    Må så gott idag.
    Kram

    Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

