Allmänt om allt möjligt

wpid-fb_img_1431408013131.jpg Godmorgon alla!

Regn, regn idag igen….Så då är ju händerna o höften sjuka..blää….Nån annan som väntar på värmen??? Var håller den hus alltså ??????

Ja, som ni har märkt så har jag öppnat en blogg på Nouw.com också. Börjar ha lite fotoutrymme här nu. Ska fundera en stund på det om jag ska öppna en ny blogg här i stället.

Nå vi ska se hur det blir!

Igår har ungdomarna börjat städa på övre våningen….nu ska vi föra kläder till ”Loppis”, sälja en massa hästböcker bla…..Endel få vi kasta, sånt som är sönder då…..sen ska det torkas damm o dammsugas…

Fast jag vet inte om det blir idag. Jag ska vara kl 13 i stan idag. Ska träffa väninnan Anne. Längesen sist är det. Sen har jag frissan kl 14.45. Cecilia ska till frissan kl 16.15. Så det betyder att hon ska med då. Så då hoppas jag på att Andreas Jessica ska fixa resten……eller åtminstone endel av det

Har planer på att åka till Vasa i nästa vecka nån dag. Ska träffa en väninna Anneli är det tänkt.Möjligen kommer flickorna med. I nästa vecka är det också Tjejträffens Sommarträff 🙂 Det är på onsdagen (10.6) Då är planen att döttrarna ska på bio, så kan jag dricka en cider 🙂

Ha en bra onsdag!

fee71f66a11b91023f69aa5fb64fb9cf (2)

4 reaktioner på ”Allmänt om allt möjligt

  1. Vad bra med loppis 🙂
    Då blir man av med lite grejer samtidigt som man kan få en peng för det 🙂

    Trevligt att träffa en väninna 🙂
    Hoppas du blir fin i håret 🙂
    Kram ❤️

    Gilla

  2. Mycket trevliga planer som vanligt 🙂
    Smidigt att skicka en massa saker till Loppis. Vi gör också mycket så.
    Blev du nöjd med besöket hos frissan?
    Kram

    Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

