Äntligen liite bättre väder :)

wpid-wp-1432619800932.jpegVisst är det skönt med lite bättre väder? Åtminstone skiner solen just nu o det kändes faktiskt betydligt varmare då jag var ute med Blondi
wpid-wp-1432282632790.jpegHoppas att det ordnar upp sej med  vädret nu 🙂

Igår blev jag vääldigt yr senare under dagens lopp….och illamående. Vilade mest hela tiden. Blev inte av att åka i handla alls…Tvätten lämnade oupphängd också…..Mådde bättre senare på kvällen…

Idag mår jag nog bättre 🙂 Tog en snabbdusch för jag tyckte att jag har kallsvettats hela natten…Har även hängt upp kläderna härinne. Vet ju inte om det ska regna el vad idag

Blir lax i ugn, potatis, sås o sallad till lunch…lite lättare mat då jag menar  mej på vattenjumppa för den börjar kl 12.

Sen måste jag o handla lite mat också…Det blir dagens jobb. Ska bli såå skönt att komma hem sen. Vilken tur då att ungdomarna for med cykel o moped till bussen idag! Behöver inte hämtas. Morgondagen är en annan dag!

Ha en bra dag alla!

fee71f66a11b91023f69aa5fb64fb9cf (2)

 

 

 

2 reaktioner på ”Äntligen liite bättre väder :)

  1. Lax åt vi igår med en kall sås gjord på cremefraich, majonäs, salt peppar cayennepeppar o hackad purjolök
    Riktigt god till lax 🙂

    Hoppas du får enbrikyugt bra dag!
    Kram ❤️

    Gilla

  2. Gott med lax! Det äter vi alldeles för sällan.
    Skönt att du mår lite bättre idag. Jag är hemma idag också, med sjuk liten tjej här hemma. I morgon blir det jobb igen.
    Må så gott nu
    Kramar

    Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

