Ny vecka & Ny header !

ladda-ned-31.jpgVad tycks ?

Sen så har jag lagat lunch, det blev makaronilåda idag. Går ju bra att värma senare 🙂

Ungdomarna började kl 11.10 o slutar 13.40. Dom tog bilen….sen ska åtminstone jag o handla mat. Börjar bli tomt i skåpen nu

Usch vad jag var vinglig då jag skulle stiga upp idag! Fick lägga mej ner tillbaka en stund. Sen gick det bättre 🙂 Kan ju vara ”Kristallsjuka” som jag ju haft förut. Så det ser ut som en lugn dag nu…..

Hm..det regnar så smått igen ! När ska det bli sommarvärme egentligen??? Mats får ju inte sått ngt alltså med detta väder. Och gräset växer…

wpid-fb_img_1432010266830.jpg

Var ut o gå med Blondi en stund sen

Håller på med klädtvätt o funderar om jag ska hänga inomhus el utomhus idag…ja, det är svårt att veta vad vädret menar egentligen!

Ha en bra måndag!

fee71f66a11b91023f69aa5fb64fb9cf (2)

En reaktion på ”Ny vecka & Ny header !

  1. Åh så fint du fått det! Riktigt vårigt och härligt!
    Här är ännu en dag med värk. Blir lite deppig när det är så – har inte vant mig.
    Hoppas du fick en skön måndag och att det inte är kristallerna som spökar!
    Kram kram

    Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

