HĂ€rligt med soooolen :)

wpid-wp-1431842780267.jpeg(googlad bild)

Godmorgon pÄ er!

Idag skiner solen 🙂 SĂ„ hĂ€rligt med soool efter det eviga regnandet som ser ut att fortsĂ€tta pĂ„ lördagen

wpid-wp-1432188663355.jpeg

Ungdomarna började kl 9 o for med cykel o moped till bussen 🙂 Skönt dĂ„ behöver jag inte hĂ€mta dem!

Idag mĂ„r jag lite pyton, men det ska vĂ€l gĂ„ i alla fall! IgĂ„r sĂ„ fick jag hastigt o lustigt Ă„ka till Karleby medsamma jag hĂ€mtade hem Andreas.  Skulle hĂ€mta oljor till traktorn, Mats hann inte…Var in till Prisma en svĂ€ng ocksĂ„. Hemma vid 14 tiden….

Hörde av Cecilia. Hon kommer hem fredagen den 29 Maj ❀  DĂ„ slutar dom andra 2 redan  kl 12 o sĂ„ kommer Cecilia med 14.44 tĂ„get 🙂

Idag blir det stĂ€dning o sĂ„ borde jag vĂ€l tvĂ€tta ocksĂ„…bara jobbigt, jobbigt. HĂ€nderna ser ut om hej kom o hjĂ€lp …

SĂ„ ikvĂ€ll Ă€r det semifinal 2 i ESC. ! DĂ„ gĂ€ller det för Sverige 🙂  Men jag gillar ju Norges & Sloveniens lĂ„tar.ocksĂ„ 🙂 Fast jag vet inte om jag orkar se den….PĂ„ lördag ska jag nog se ESC-finalen om vi inte ska nĂ„nstans….

Ha en bra torsdag ❀

fee71f66a11b91023f69aa5fb64fb9cf (2)10460207_869188853092034_3871069010157700284_n(googlad bild)

2 reaktioner pĂ„ ”HĂ€rligt med soooolen :)

  1. Idag har vi faktiskt en hel del sol,men det har hotats med regnskurar till eftermiddagen. StÀdning pÄ gÄng hÀr ocksÄ och det Àr inte kul men ack sÄ nödvÀndigt.
    Ja ikvĂ€ll fĂ„r man heja pĂ„ MĂ„ns sĂ„ han gĂ„r vidare till finalen…
    Kram o sköt om dig♄

    Gilla

  2. Trist att du inte mÄr bra. Hoppas du Àr piggare nu ikvÀll!
    Jag orkar inte se ESC ikvÀll, det fÄr nog bli pÄ lördag.
    Kram kram

    Gilla

Oooo, man tackar sĂ„ mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

