Sköna söndagen & lite annat :)

wpid-wp-1431842780267.jpeg(googlad bild)

Ja, det var så vårlikt då jag var ute en sväng med Blondi nu på morgonen..fåglarna kvittrade o det kändes betydligt varmare än igår…

Händerna såg ut såhär igår, liksom dom ser ut idag med…

wpid-fb_img_1431796895610.jpgInte alls kul alltså…..Måste faktiskt fundera på vad jag egentligen gjorde igår…..lagade mat, hängde upp våta kläder, strök 2 st skjortor, var ut på promenad med Blondi i det blåsiga o kyliga vädret…

Idag känns det varmare

wpid-img_20150517_090812.jpgOch solen visar sej lite också 🙂 Härligt, härligt!

Dagens jag

wpid-dsc_0795.jpgJeans Kappahl, tröja Lindex

Satt igår o sökte ett nytt tema hit till bloggen. Men tror nästan att jag nöjer mej med denna…

Satt igår o kikade på en ny klänning till studenten som vi ska på den 30.5. Hittade denna på Cellbes

141881614623375825-cellbes-product-mainSå  jag beställde den 🙂 Vi ska ju även på sommarfesten till Pavis i början av Juni 🙂 Något nytt ville jag ju ha tills dess..har bara svarta i skåpet….

Imorgon slutar ungdomarna 13.40. Måste hämta dem o vi ska till Karleby. Troligen bara jag o Jessica. Hon behöver nytt till avslutningen! Om 2 veckor är det avslutning o om 1 vecka kommer Cecilia  hem <3. Hon har varit senast till påsk

10422289_868096953254305_6576134116164230637_n(googlad bild)

Oj,oj vad det går fort nu….Hoppas verkligen det blir varmare väder också!

Annars ser söndagen lugn ut här. Ska laga broiler i ugn idag o ris till. Troligen mot kvällen ngt gott då….kanske pizza el grillat !

Ha nu en Skön Söndag!

fee71f66a11b91023f69aa5fb64fb9cf (2)11018868_359086997608115_6445515447032034237_n

 

(googlad bild)

 

3 reaktioner på ”Sköna söndagen & lite annat :)

  1. Hej Paula!
    Känner mig dum och fräck som kommer in här och frågar med detsamma:
    Har du provat att leva helt glutenfritt någon period och sett vad det gör för din hälsa?
    Jag menar inte alls att det är hela lösningen för dig men jag vet många som fått lindring i både reumatism och migrän när de uteslutit det. Därför kan jag inte låta bli att fråga! Jag blev själv frisk från en mängd andra symtom när jag blev gluten- vete-, korn-, råg- och havrefri 2006.
    Förlåt min oförskämdhet än en gång! Du har en fin blogg här! Önskar dig allt gott för framtiden!

    Gilla

    • Hej! Inte tycker jag att du är oförskämd! Bra med lite info. Men alla är ju olika…HAr funderat på kosten o gjort lite ändringar på den, men inte helt gått över till glutenfritt.
      Ha en bra måndag

      Gilla

  2. Så jobbigt med dina händer! Hoppas det är lite bättre idag!
    Den klänningen var jättesnygg! Jag ska nog kika på den också. Du har bra smak 🙂
    Må så gott!
    Kramar

    Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

