Dagens Snabba 15.05.2015

images (7)

Har: Städat o tvättat..sista maskinen igång 🙂

Varit: Till Karleby med Mats. Men vi måste vänta på seminologen först..så då tog vi med oss ungdomarna som slutade 13.40

Musik: Inget just nu , men hörde på Nickelback då jag var på promenad med Blondi. Har vari 2 ggr med henne

 

Gillar dem 🙂

Borde: Ta en dusch så småningom

TV: Inget just nu, men ska snart kolla vad som kommer där

Ont: I händerna just nu….blir så då jag både städat, tvättat o varit o handlat….

Ikväll : Blir det fredagsmys framför tv:n med franska potatis(pommes) o korv samt en cider el ”lonkero”…ska se nu vad vi hittar på imorgonkväll om jag sparar den andra tills dess….Bild dyker säkert upp på min Instagram senare under kvällens lopp

 

Ha en härlig fredagskväll med Myyyys ❤

fee71f66a11b91023f69aa5fb64fb9cf (2)

3 reaktioner på ”Dagens Snabba 15.05.2015

  1. Hoppas du mår bättre nu! Min huvudvärk är äntligen borta.
    Nu väntar packning för i morgon bär det av till Åland.
    Må så gott!
    Kram

    Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

