Pust vilken dag!

wpid-dsc_0741.jpg

 

 

 

Ja, vilken dag alltså!  Det har bara regnat o regnat idag…usch ja o så ska det fortsätta 2 dgr till! Helgen ser ju bättre ut i alla fall!

Hämtade hem Andreas från skolan kl 10.35. Han skulle efter lunchen vid skolan. Men han vill komma hem o äta 🙂 Bra om mammas mat är godare 🙂

Efter lunchen så plockade jag diskmaskinen o startade den samt vek bort alla torra kläder. Sen for jag till apoteket vid Prisma. Andreas kom med. Han skulle ha nya jeans, så vi var en sväng till Kappahl. De hade -25 % rabatt på alla byxor där. Via apoteket var jag o sen in via Prisma o ”stödhandla” lite. Träffade en väninna, Rita där. Såå kul att träffa henne. Men hann inte prata så länge o glömde fråga hennes mobilnummer….Fonecta hittade inte hennes nummer. Så säg då var jag ska hitta det……

Har jag vilat en stund. Det var nästan så jag somnade….

Nu har jag tagit en dusch samt ngt att dricka..skulle velat ta en cider, men tar den på fredag i stället 🙂

Nu blir det tv resten av kvällen…

Ha en fin kväll!

fee71f66a11b91023f69aa5fb64fb9cf (2)

 

 

 

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

