Så blev det Fredag igen :)

img_9455

(googlad bild)

Godmorgon, godmorgon!

Fredag igen 🙂 Härligt! Vädret ser bättre ut i alla fall

wpid-wp-1429856900807.jpegIngen snö i alla fall 🙂

I natt vid 1 tiden kom Jessica hem från Polen. Har inte hunnit prata med henne så mycket än. Men roligt var det ju sa hon. Det var turbulens då dom kom till Helsingfors med flyget. Det blåste jättemycket där. I Helsingfors alltså…

Nu har både Jessica o Andreas farit till skolan. Dom for med Peugeot i alla fall…det går nog att köra med den. Det är ju inte såå långt . Och så slutar dom redan 13.40 idag..

Mats ska till stan idag. Vet ej om jag far med…vi ska se nu. Han ska till banken. Kanhända att jag far med….

Men först blir det lunch. Maletköttsoppa har jag tänkt idag….

Borde tvätta kläder, men ska vänta tills Jessica packat ur sin resväska. .

Cecilia hörde jag av igår. Hon har feber…

I helgen är planen att fara med Jessica till stan el Kokkola (Karleby) imorgon.på dagen. På kvällen ska Mats o jag ut o äta. Det är längesen vi varit ut o äta. Ska bli trevligt 🙂 Blir troligtvis O`Learys i stan 🙂

Sen så funderar jag lite på att fara o hälsa på min faster som är på sjukhuset i Karleby. Hon mår inte alls bra nu. Kanske det skulle gå imorgon på samma gång då jag o Jessica ska på ärenden…Nå vi ska se nu.

Söndagen tillsvidare oplanerad..skönt det också 🙂

Ha en härlig o mysig fredag!

FEE71F66A11B91023F69AA5FB64FB9CFimages (83)

(googlad bild)

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

