Mitt i veckan & imorgon bär det iväg :)

485530_872273952836605_8909920815415338345_n(googlad bild)

Hoppas att ni har en bra morgon ❤

Gårdagens snö har försvunnit, men det är mulet o dimmigt idag.. wpid-wp-1429074969702.jpegAndreas for med moppen till bussen 🙂 Jessica börjar  först efter maten idag….ska laga den till halv 11 tiden så hon hinner äta !

Igår var det ju vattenjumppa. Såå skönt , men jobbigt åt händerna o armarna. Det var mycket sådant igår. Var ju inte i förra veckan så det kändes minsann.

Var via bokhandeln o engelskaboken Profiles 6 hade dom fått in så lite av. Jessica får hämta den senast på fredagen….tog ett foto av rivningsarbetet i Jakobstad wpid-wp-1429071770877.jpegDet ska väl komma ett nytt hus dit med affärer. Vi får hoppas att det blir av nu då! Så det inte blir en hög med skräp mitt i stan. Rykten går om att HM kanske kommer 🙂

Var till CM o handla mat…borde ha farit till apoteket…tänkte på ifall att det gungar mycket på båten om man borde hämta åksjuketabletter. Så det blir kanske en sväng idag med…..

Vi ska se nu vad jag orkar  med. Ska tvätta bort alla skitiga kläder idag o så börja packa.

Ska ju på Maitosuomis Värdinneresa till UMEÅ 🙂 Bussen far 06.30 från Neste i Edsevö imorgon. Jessica har lovat att skjutsa mej dit 🙂

Det blir tidig väckning..jag har mobilen på kl 05.00…ska ju hinna fixa mej 🙂

Vad ska man ta med sej? Vi ska till en ladugård också,så kanske en sämre jacka då. Ngt finare att ha på sej då vi äter middag..köpte denna från Lindex S0000007274713_F_W30_20150318141001(googlad bild)

En svart kort jacka till o så svarta långa stövlar kanske. Hade samlat rätt så mycket bonus med Lindexkortet så jag betalade ca 12 € för den :)Sen så strumpor o underkläder., 1 el 2 par jeans, 1 el 2 tröjor, pyjamas, toalettartiklar….vad annat…..nå det klarnar väl 🙂

Fick ett sms igår av Sabina (hon sköter om rumsfördelningen). Nu vet jag vem jag ska dela rum med 🙂 Kul 🙂 Carola heter hon.!

Vi har ganska mycket program (finns i högra spalten på bloggen under Veckoplanering vecka 16), men tror nog att jag hinner träffa  Annika imorgonkv…:)

Jag tror inte att jag hinner med  ngt inlägg förrän jag kommer hem, tidigast söndagskväll.

Men finns ju som ”paulasblogg” på Instagram & Twitter samt på Facebook som ”Paula Granö fd Döfnäs”…Där uppdaterar jag nog 🙂 Ska fota ganska mycket också…

Ha en bra onsdag & en fortsatt bra vecka! fee71f66a11b91023f69aa5fb64fb9cf (2)

2 reaktioner på ”Mitt i veckan & imorgon bär det iväg :)

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

