Äntligen funkar det!!!

canstock8394946_5478799ee087c33f7c2350ce(googlad bild)

Godmorgon på er!

Nu äntligen funkar internet igen 🙂 Började funka senare igår, men jag orkade inte med ngt inlägg så här kommer ett inlägg nu…

Måndag igen 1236171_10151906763343669_839116071_n-1

(googlad bild)

Idag har jag hunnit med att skjutsa ungdomarna till bussen, dom började 9. Sen körde jag till Kokkola (Karleby) o köpte råttgift. Vi var ju i fredags till Karleby också . Och då köpte vi råttgift också. Men vi har massor av en sorten i ”föusi” nu….

Tyvärr var ju alla affärer som jag skulle till stängda då än. Öppnar först kl 10….Så jag tar det imorgon i stället efter vattenjumppan. Menar nog fara , förkylningen är bättre 🙂

Blev aldrig av att åka in till stan i lördags. Vi var in till byn. Köpte bensin åt Andreas´moped…så in via affären också. På kvällen hade jag jätteont i höften, så vi var inte o dansa. Det var Danskalas vid Optima i stan….var ut o gå med Blondi igår…

DSC_0751 (1)

Vårt hus…

DSC_0753 (1)

Idag regnar det…

wpid-wp-1428909142050.jpeg

Det blir makaronilåda el liknande idag till lunch….sen så tvättar jag sista maskinen med kläder o ska hänga upp dem 🙂 Ungdomarna ska hämtas från bussen vid halv 4 tiden….

Det är ju också Metojectsprutan idag då det är måndag…..

Ikväll är det tjejträff, har menat fara om jag orkar….

Ha en bra måndag!

fee71f66a11b91023f69aa5fb64fb9cf (2)

3 reaktioner på ”Äntligen funkar det!!!

  1. Inte kul att ha råttinvation… 😦
    Hoppas ni får bukt med det…

    Låter som det är full rulle för dig. Hoppas du orkar med tjejträffen ikväll

    Kram 💜

    Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

