Så kom fredagen igen!

10308061_708429949221007_4852217204672873205_n(googlad bild)

Godmorgon alla!

Hoppas att ni har en skön morgon! Jag har skjutsat Jessica o Andreas till bussen….nu sitter jag här 🙂

Mats har farit till ”föusi som vanligt o Blondi sover i köket

wpid-dsc_0741.jpg

Hon bara sover o sover…lite hängig igår var hon…få se hur länge vi får ha henne….har fått en hosta också……blir sorg här då hon inte finns mera:(  Vill ha en ny hund  i sommar i så fall!

Vädret då

wpid-wp-1428644395632.jpeg

Solen visar sej lite i alla fall 🙂

Dom har lovat varmt imorgon…nästan +15 grader, men jag undrar om det är i södra delarna då?Mycket möjligt..nå vi får se..

Jag är fortfarande jätteförkyld..inte såå kul m.a.o…..:( Ont i halsen hade jag då jag vaknade……

Dagens göromål ja…..duscha, laga mat (ngt med korv blir det), hämta ungdomarna o så borde det handlas . Och det till helgen också…Alltid ngt gott till kvällen som vanligt 🙂

Som det ser ut nu så far jag nog på Värdinneresan till Umeå 🙂 Blir nog bra 🙂 Vi åker iväg torsdagen den 16 april. Bussen far 06.30 från Neste. Har pratat med Jessica om hon kan skjutsa mej dit på morgonen o det kan hon 🙂 Kl 9 avgår båten från Vasa till Holmsund/Umeå. Kl 12 är vi framme. Studiebesök till SLU Röbäcksdalen el Norrmeijerier.Vi bor på Scandic Hotell Plaza Umeå. Än vet jag inte vem jag ska dela rum med. M kommer ju inte p.g.a hennes mans sjukdom. Det klarnar säkert..smsat hela dagen igår med de andra…kvällen är fri o då är planen att jag ska träffa denna tjej 🙂 Ska bli sååå kul alltså 🙂 Såå skönt att slippa iväg nånstans 🙂 Hem lördagen den 18 april nångång på kvällen

Annat som händer nästa vecka? Jo, troligen vattenjumppa på tisdagen….Söndagen den 19 april far Jessicas klass till Polen. Dom är 5 dgr borta. Ja o så är det ju riksdagsval den 19 april….vem ska man rösta på? Än har jag lite beslutsvånda….centerpartiet el SFP???

Hoppas att ni får en härlig Fredag!

fee71f66a11b91023f69aa5fb64fb9cf (2)hämta (80)(googlad bild)

4 reaktioner på ”Så kom fredagen igen!

  1. Det är jobbigt när dom kära husdjuren blir gamla och börjar bli dåliga. Ett hundliv känns så kort många gånger.
    Nu börjar solen kika fram så smått här, men det blåser och det gillar jag inte. Hoppas din förkylning börjar ge med sig snart…
    Kram och ha en toppenfin helg♥

    Gilla

  2. Gillar det med glad morgon o resa men inte förkylningen o trötta vovven. Hoppas förkylningen börjar gå över och det låter bra med vädret till i morgon 😉 Kramis ❤

    Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

