PĂ„skvecka!

599826_505241282873209_933171600_n

Oj, tack för kommentarerna pĂ„ föregĂ„ende inlĂ€gg ! Ja, visst Ă€r det konstigt att det kan finnas folk som kikar i andras skĂ„p, men alltsĂ„ vett  & etikett hallĂ„Ă„Ă„! Jag skulle aldrig komma pĂ„ tanken att kika i andras badrumsskĂ„p…

Okej, sĂ„ blev det pĂ„skvecka! GĂ„r fort dethĂ€r….. Och det har regnat, nu sĂ„Ă„ mulet

wpid-wp-1427693734231.jpeg Har skjutsat ungdomarna till bussarna. Dom Ă€r i skolan 3 dagar o sen PĂ„sklov. Jag har dragit lakanen ur alla sĂ€ngarna. Ungdomarna fĂ„r fixa nya till sina, har lagt fram  dem. Under dagens lopp ska jag fixa vĂ„r sĂ€ng…Men nu har jag lite ont i ryggen, sĂ„ jag tar det i sakta mak. Mattorna ska jag lĂ€gga ut samt byta dukar igen! MĂ„st ta lite Ă„t gĂ„ngen. Ska ju orka pĂ„ vattengympa imorgon o kanske trĂ€ff med A , vi ska se nu hur jag mĂ„r i morgon…. Var med Jessica till stan en svĂ€ng i lördags. Vi var till CM. Köpte  gott att Ă€ta till kvĂ€llen. Köpte Ă€ven Nightwish nya CD ladda ned (3) LĂ„ter helt som dom brukar. Dom har ju ett eget sound 🙂

Har rippat den till datorn o lagt in pĂ„ min mobil som ju funkar som en MP3 spelare. Fast jag mĂ„ste ju fixa om pĂ„ mobilen lite…… Idag Ă€r det ju mĂ„ndag o Metoject-sprutahĂ€mta (65) Senare i veckan, möjligen pĂ„ lördag, sĂ„ mĂ„ste det hĂ€mtas ut mera av dem. Har inga hĂ€rhemma sĂ„ före nĂ€sta mĂ„ndag ska jag hĂ€mta….PĂ„ tal om det mĂ„ste jag ringa FPA..blÀÀÀÀ. Rabatten pĂ„ mina mediciner gĂ„r ut den sista denna mĂ„nad, imorgon…….borde fĂ„ nytt FPA kort. Förr om Ă„ren har det kommit automatiskt, men Ă€n har jag inte sett till ngt….. Dagens lunch blir potatismos o korv. Sen ska vi se om jag orkar o handla ngt. Börjar ha tomt i skĂ„pen nu igen efter helgen… PĂ„ torsdag kommer Cecilia hem 🙂 Ha en bra mĂ„ndag! fee71f66a11b91023f69aa5fb64fb9cf (2)988907_829206380507208_2574521109641445204_n(bilderna googlade)

2 reaktioner pĂ„ ”PĂ„skvecka!

Oooo, man tackar sĂ„ mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

