En åt gången i migrän…

11045384_361386354044846_1710705325016447437_n

Hoppas att ni har en bra torsdagsmorgon!

Här så har Jessica migrän idag så hon är hemma. Andreas förde jag till bussen. Vi hade ca -9 grader i morse igen. Men det blir nog varmare senare mot dagen!

Själv har jag lite konstigt sjukt huvud, inte som migrän ändå. Det kan hålla i sej ett par dagar om jag haft ett ordentligt anfall, vilket jag ju hade i tisdags

En helt ok dag igår 🙂 Var o tanka Peugeot o så via affären för att köpa ngt att bjuda på. Köpte Narcissen

wpid-wp-1427354673045.jpegSka köpa mera av dem till påsken. Men det är ju Palmsöndag nu på söndagen!

Sen körde jag till Neste o åt deras Babyrolls måltid…det fick jag ner som tur var. Vilade en stund då jag kom hem. Sen hämtade jag hem ungdomarna….Andreas lade fast Blondi ditut….

Anneli kom strax efter halv 4. Hon hade med sej tulpaner….gula 🙂

wpid-dsc_0705.jpgSåå påskiga 🙂

Trevligt då hon var, men tyvärr blev det inga bilder tagna..jag är ju lite dålig på det. Ska försöka skärpa mej i sommar med det.! Blev kaffe o dopp o sen satt vi o skvallrade som vanligt. Sååå trevligt med besök. Hon bjöd oss dit. Funderade lite på att kanske fara till Vasa efter påsken…då kanhända att vi tar en sväng dit. Pratade nog om det med Mats. Vi ska se nu vad hur det blir…..Anneli for vid 17 tiden.Hon skulle ju köra hem till Vasa…..

På kvällen så ringde Väninnan Gun . Trevligt samtal. Jag  bjöd hit dem till påsklördagen. Vi har ju påskbrasa här som vanligt

Sen så hörde vi av Cecilia också igår. Hon kommer hem på skärtorsdagen. Tåget är 14.44 i Bennäs 🙂 Sen far hon vid 12 tiden på tisdagen strax efter påsk.Så trevligt att få hem henne ❤

Annars ser denna dag ut som så….hm , blir nog inte städat. Orkar inte, kanske på lördagen i stället. Tvättat kläder klart har jag. Mat blir köttfärsbiffar, potatis, sås o sallad. Måste ju laga lite ordentligare då vi är 3 härhemma idag…..

Sen så måste vi handla till helgen idag. Vi är ju borta i morgon.

Skrev ju lite fel här tidigare. Vi ska inte till Optima…utan vi ska till Oravais Kimo Ungdomslokal kl 11.30. Dendär Premieringsfesten. Tar ju hela dagen…Idag måste jag köpa strumpbyxor tills dess. Tänkte mej en svart kjol, röd  ärmlös topp med en svart jacka till o kanske svarta stövlar till. Det blir väl bra?

Vad ska ni göra idag?

Ha en bra torsdag!

fee71f66a11b91023f69aa5fb64fb9cf (2)11038111_870158976381436_7718034930179963025_n

2 reaktioner på ”En åt gången i migrän…

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

