Dagens Snabba 19.03.2015

10933911_866213680109299_2308484300701908276_n

HAR: Städat & tvättat kläder

SKA: vila snart o läsa en stund..fick ju en massa tidningar o idag kom Allas Veckotidning också 🙂

KÄNNER MEJ : Trött & slut i kroppen

TV: Inget just nu…men vid 17 tiden ”Trinny & Susannah” styler Danmark..sen så kommer en hel massa idag. Bl.a ”Maajussille Morsian” (”Bonde söker fru” på finska) Säsong 8!. Emmerdale (Hem till gården) o så ”Salatut Elämät”, en finsk dramaserie, ändlös som Glamour 🙂

MUSIK : Inget just ju. Hörde på ”Whitin Temptation” då jag var ute med Blondi o då jag städade

VÄDRET : Mulet..solen försvann

FEE71F66A11B91023F69AA5FB64FB9CF

2 reaktioner på ”Dagens Snabba 19.03.2015

  1. Så härligt att ha en massa tidningar att läsa!
    Jag fick en i posten häromdagen också, ser fram emot att läsa den i bussen på väg till Ålandsfärjan på lördag!
    Hoppas du får en skön fredag
    Kram

    Gilla

  2. Allas veckotidning är bra. Den brukar jag köpa ibland.
    Det går så mycket serier på tv. De som stylar om människor är roligt att se. Spännande.

    Ingen sol hos mig i dag. Vi hoppas på den i morgon.

    Kramkram

    Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

