En solig dag till :)

1012270_697860326919724_525610209_nHärliga solen 🙂 Nu ska vi njuta så länge det varar ! Ser ut som att det kommer bakslag på våren till helgen..dom har lovat 10 grader kallare o snö!!

Hoppas att ni har det fint denna morgon! Här steg jag upp runt halv 8 tiden…..ungdomarna for med Peugeot till skolan. Jessica slutar tidigare o sen har hon stödundervisning i matte. Hon hämtar hem Andreas från bussen el skolan. Så det är rätt så lugnt här hos oss nu 🙂 Har startat diskmaskinen o ute en sväng med Blondi har jag hunnit. Hon sover i köket nu….

wpid-wp-1426572327463.jpeg

Minusgrader har vi just nu , men det ska nog bli varmare senare idag då solen värmer 🙂

Igårkv messade jag o Gun fram o tillbaka om hur vi ska göra idag. Nu först blir det en lätt lunch. Sen ska jag på vattengympa, måste tanka bilen också. Kl 15 ska vi träffas vid Mysinge o så far vi troligen med vår bil till syrrans. Däremellan ska jag handla lite mat också!

Så idag har jag full rulle igen! Så är det ibland! Allt kör ihop sej under veckorna…undras när jag skulle hinna jobba då 😉

Imorgon kl 8 ska jag vara vid fysikaliska med ryggen o höften. Och så har jag laboratoriet kl 8.40. Som tur är så finns dom ställena bredvid varann!

Sen hem o skjutsa Jessica till skolan. Mats är med Peugeot på möte hela dagen. Planen är att jag ska o äta lunch med Gun. Men vi ska diskutera det idag om hur vi gör…

Så morgondagens inlägg kommer nog på eftermiddagen el kvällen då !

Fixade med en ny ringsignal till mobilen igår

 

Som ni säkert vet vid dethär laget så gillar jag hårdrock ! Fortfarande….

Vad ska ni göra idag?

 

Ha en bra tisdag!

FEE71F66A11B91023F69AA5FB64FB9CF

 

2 reaktioner på ”En solig dag till :)

  1. Ja man kan undra när man inte jobbar men man acklimatiserar sig efter allt 🙂 hoppas din dag blir bra kram

    Evas blogg

    Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

