5 reaktioner på ”Vilka appar använder du ?

  1. Jag orkade vänta tills jag e hemma… tar det på kaffr pausen 🙂 allra mest använder jag whats up… världens bästa app, viber som är liknande används ibland . Sen fb, instagram ,twitter som jag ännu inte kommit riktigt undrfund med,banken , podcast naturligtvis , ficklampan bra att den finns … sen wordpress därifrån det bloggas ifrån. . Ha en det gott

    Gilla

  2. Har flera appar på telefon, men anväder väl mest Instagram, väder och Whats up. Fb slutade jag med för två-tre år sedan. Då använde jag mest det som kommunikation till dottern i England, men nu finns så många andra sätt att ”prata” gratis förutom Fb : ) Skype är ju toppen t.ex!

    Liked by 1 person

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

