Sista februari idag ja…..

wpid-dsc_0644.jpg

Helgens tulpaner 🙂

Ja, vi har en väldigt lugn lördag hos oss..Andreas väntar på en kompis som är på väg hit idag. Annars så har jag färgat mitt hår…..såhär blev det

wpid-2015-02-28-11-12-24-339.jpgVäldigt ljust o det är ju mera som jag 🙂 Jag är ju ljushårig från början., men har så grått hår….vad tycker ni? Familjen tycker det är bra 🙂 Mats sa att jag ser ut som jag gjorde då vi träffades 🙂 Härligt att ha det ljusare till våren 🙂

Blev allmänt irriterad på min svärmor nu igen…

Hon var här då vi skulle äta. Påpekade (då jag bara tog en potatis o en halv biff samt resten av tallriken full med grönsaker) att oj vad du äter lite! Hon har inget alls att göra med det alltså…..Man blir ju frustrerad !!!!

Igår var jag  o Jessica till Kokkola ( Karleby). Var in till HM..Köpte ett par jeans o en rosa tröja

hmprodwpid-dsc_0689.jpg

Blev shampo vid Emotion också o duschkräm.  Sen in till Anttila. Köpte en dvd….

hämta (93)Den har fått bra kritik…

Till Gigantti (Elgiganten) var vi också. Mats ville ju ha en GPS till födelsedagen. Så vi köpte en GPS därifrån….Fick bra rabatt på den också 🙂 Han fyller ju 50 år på fredag den 6 mars.

Var o handla mat till helgen också. Vi var hemma runt 15.30 tiden..Jessica körde

wpid-fb_img_1425040487660.jpgOch titta vilken himmel

wpid-wp-1425108421101.jpeg

.På kvällen åt vi pommes o korv 🙂 Mys på hög nivå. Såg inte på ”Let´s Dance”. Gillar inte det programmet. Såg på Emmagaala från MTV3. Finlands bästa musikartister fick pris…Sovdags efter kl 23 nångång….

Sovit till halv 9 idag…skönt det…..har börjat med klädtvätten nu också…Mulet väder  har vi idag också…våren är på gång o imorgon ar det ju Mars 🙂

Ikväll blir det en lugn lördagskväll…kanske ngt gott att äta. Om jag får nån att hämta 🙂

Ha nu en härlig fortsättning på lördagen!

FEE71F66A11B91023F69AA5FB64FB9CF

3 reaktioner på ”Sista februari idag ja…..

  1. En fråga, äter ni ofta hämtmat.
    Vet ju att du lagar lunch varje dag men sen då?
    Frågar för jag känner mig lite nyfiken och läser att det ganska ofta är hämtmat.
    Ha en jätteskönt avslut av kvällen!
    Kram

    Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

