Godmorgon, ItÂŽs Friday

hÀmta (46)(googlad bild)

Godmorgon alla!

Hoppas att ni vaknat till en skön Fredag!

HĂ€r steg jag upp ca 8 tiden….imorgon blir det sĂ€kert att  sova lĂ€ngre 🙂 Det ju ju p.g.a mina mediciner som jag stiger upp vid 8 tiden pĂ„ vardagar. Ska nog Ă€ndra det i nĂ€sta vecka 🙂

Morgonens himmel..ca +1 grader…

wpid-dsc_0686.jpg

Var ju igĂ„r till stan med ungdomarna. Först till kommunen med kopia av beslutet. Inte öppet hĂ€r i byn sĂ„ jag fick köra till BennĂ€s för det. Och sen till stan. Till bokföringsbyrĂ„n med mapparna. Bokhandeln för att köpa skolböcker..bara 4 st denna gĂ„ng 🙂 Sen kaffe vid cafe Fredrika…..sedan direkt hem. Handlade ingen mat igĂ„r…..

Idag blir det nu först lite stÀdning

hÀmta (57)(googlad bild)

TvĂ€tta klĂ€derna klart . Sista maskinen i just nu…

Till lunch spagetti o maletköttsĂ„s blir det 🙂 LĂ€ngesen sist…..

Sen sĂ„ ska vi nog o handla mat. Hade lite funderingar att fara till Karleby  idag. Jessica kommer med ej Andreas. Ska prata med Mats o kolla vad han ska göra. Om han kommer med el….

Borde kanske smörja in mej med Aloe Vera nu igen kĂ€nner jag……Har sjuk rygg o sĂ„ Ă€r armarna sjuka..blÀÀ. Halsen Ă€r bĂ€ttre idag sĂ„ vi ska tro att jag klarar mej undan förkylningen 🙂

IkvĂ€ll ska det bli Fredagsmys…vi ska se vad vi hittar pĂ„ för gott att Ă€ta 🙂

Vad ska ni göra idag?

Ha en hÀrlig fredag!

hÀmta (80)(googlad bild)FEE71F66A11B91023F69AA5FB64FB9CF

3 reaktioner pĂ„ ”Godmorgon, ItÂŽs Friday

  1. Jag storhandlade i gÄr sÄ det Àr bortgjort, kÀnns skönt.
    I dag blir det lite pyssel, ska baka en lÄngpannekaka och sÄ ska jag röja skrivbordet som Mini ska ha i sitt nya rum.
    Ha en toppendag!
    Kram

    Gilla

  2. HĂ€r har det varit fullt upp med jobb hela dagen och nu ikvĂ€ll har vi myst med fika framför Let’s Dance.
    Hoppas du vaknar pigg och frisk i morgon!
    Kram

    Gilla

Oooo, man tackar sĂ„ mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

