Var bloggar du?

wpid-dsc_0684.jpg

Anna kastade ut en frĂ„ga om var vi sitter o bloggar..hĂ€r kommer det  o o lite annat 🙂

Jag sitter mestadels i vardagsrummet i soffan o har datorn o en kaffemugg. Detta Ă€r dĂ„ pĂ„ morgonen….om jag Ă€r pĂ„ sprĂ„ng sĂ„ blir det med min Sony Xperia z1 Compact…alltsĂ„ mobilen 🙂

hÀmta (91)(googlad bild)

Ibland med min surfplatta som jag fick i födelsedagspresent..beroende pÄ om datorerna Àr lediga. Det Àr en LG surfplatta som jag fick av familjen.hÀmta (92)(googlad bild)

PÄ morgonen orkar jag inte med den p.g.a hÀnderna.

Idag blir det klÀdtvÀtt, matlagning (köttfÀrslimpa)

Sen ska jag till stan..ska med mappar till bokföringsbyrÄn. Och kopia av beslutet ang invalidpensionen till kommunen. Jessica kommer med. Det ska köpas skolböcker tills nÀsta vecka..ny period börjar !

Aleo Vera hjĂ€lpte mej faktiskt igĂ„r 🙂 HĂ€rligt, hĂ€rligt!

Idag mĂ„r jag betydlig bĂ€ttre 🙂 Skönt det 🙂

Men har lite ont i halsen nu 😩 Hoppas att det blir bĂ€ttre sĂ„ smĂ„ningom…vill inte bli sjuk nu ! Har inte tid med det. Blir ju alltid sĂ„ dĂ„lig av förkylningar

Imorgon mĂ„ste vi o handla till helgen..fĂ„ se om det blir Karleby dĂ„….

Ha nu en bra dag!

FEE71F66A11B91023F69AA5FB64FB9CFwpid-dsc_0672.jpg

4 reaktioner pĂ„ ”Var bloggar du?

Oooo, man tackar sĂ„ mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

