Här kommer det…

1012270_697860326919724_525610209_n

Godmorgon alla! Här skiner solen idag 🙂

Nu har jag hunnit på en promenad med Blondi redan o såhär slut är hon just nu

wpid-dsc_0675.jpg

Mitt i veckan är det ju !

Hoppas att dagen börjat bra för er 🙂 Här steg jag upp strax efter halv 8 idag. Ungdomarna började kl 9 idag o for med bilen, då båda slutar tidigare!

Har inte menat göra så  mycket idag…..men det blir nog att åka o handla troligtvis sen då dom kommer hem.

Känner mej ganska slut efter gårdagen…

Först lagade jag fisksoppa o vi åt ca 11. Kvart över 11 for jag på vattengympan! Det var bra igår 🙂 Sen var det dags för paraffinbehandlingen. Det var 5 gången. Och nu har vi en paus. Måste ringa Inre med ifall jag vill ha mera remiss till det. Efter 14 träffade jag väninnan Anne 🙂 Trevligt då jag inte sett henne sen nångång före julen!

Vid 15 tiden ringde väninnan Gun. Till saken hör så hade hon ringt åt mej då jag var på vattengympan. Hon frågade om jag kunde komma till Neste halv 4 tiden. Och det gick bra 🙂 Svärfar hämtade hem ungdomarna…Satt vid Neste till ca 17 o var hemma runt 17.30.

Det blev en lite längre dag! Men jag försöker ju sköta om det sociala livet just nu p.g.a olika saker som händer…..

Diskuterade LPA med Gun samt ergoterapeuten (som ger paraffin). Dom tyckte nog båda att det var konstigt!

Var nyss in o kolla på LPA..inget beslut än…..

Sen så pratade jag o Gun om detdär då jag o Mats ska tlll Vasa den 6 mars. Borde troligen ha ett hotellrum…blir nog för tungt åt min rygg annars. Måste prata med Mats om det idag

Vädret idag är som sagt soligt 🙂 Och inte lika blåsigt som igår

wpid-wp-1424242907571.jpeg

Härliga solen !

Dagens Jag

wpid-dsc_0676.jpg

Ha en bra onsdag!

FEE71F66A11B91023F69AA5FB64FB9CFhämta (78)

3 reaktioner på ”Här kommer det…

  1. Ja man måste se om det sociala livet också, för trots värk och elände mår man bättre av att träffas och prata av sig lite…
    Vad härligt ni har solen, här är det grått och blåsigt.
    Kramar♥

    Gilla

  2. Härligt med väninneträffar och fika! Och sol!!!
    Jag har bara suttit inne och jobbat idag, men i morgon ska jag sluta tidigt eftersom jag ska till fysioterapeuten för händerna. Har ont idag så det ser jag fram emot.
    Hoppas du har en bra kväll!
    Kram

    Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

