Så är det måndag igen

1386013_614317115274046_60774336_n(googlad bild)

Ja ny vecka igen ! Denna vecka än o så har ungdomarna Sportlov 🙂

Idag började dom 9 o for med bilen till skolan. Jessica slutar tidigare.idag igen. Jag har vaknat med jättesjuk höger hand

wpid-img_20150216_080458.jpg

Usch ja o så har jag suttit o försökt ringa Inre Medicinska Avdelningen i stan. Bara upptaget hela tiden. Dom har telefontid 8-9 samt 13-14. Ska försöka på nytt på eftermiddagen! Det är ju ang min Tidsbundna invalidpension. Borde lämna ringbud åt reumatologen om jag inte slipper till henne nu….

Idag ska jag laga lasagne till lunch..borde hämta mjölk så småningom…ingen hade gjort det igårkväll. Avbytaren är här än, så jag väntar tills han farit. Som tur är så hämtade Andreas malet kött ur frysen före dom for…

Så är det Metoject-sprutana idag också

hämta (65)Som vanligt på måndagar

Dagens soluppgång!

Det är inte lika kallt idag..strax under -10 men det blåser…

wpid-dsc_0670.jpg

Igår så var först ungdomarna o flyttade kvigor med Mats..sen kö till duschen. Och så bjöd ju Svärmor på kaffe & tårta. Nu då Marina är hemma 🙂 Inga bilder tyvärr! En bra söndag med andra ord 🙂

Ha en fin måndag!

FEE71F66A11B91023F69AA5FB64FB9CF

En reaktion på ”Så är det måndag igen

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

