Alla Hjärtansdag tips

Allt från Cellbes

hämta (82)

Produkter från Ellos & Dressman

hämta (81)

Här har det inte hänt såå mycket..mestadels surfat, startat diskmaskinen o promenad med Blondi 🙂

Ungdomarna for med Peugeot till skolan.Vi får köra med den tills den 23.2. Knappast blir den besiktad…vi ska se nu..

Sen då dom kommer hem så ska vi o handla mat till stan..Jessica kommer hem tidigare….Så vi ska tro att vi hinner hämta Andreas från skolan då 🙂

En massa sms från o till här: Vi ska ju hit den 6.3 på kvällen 🙂 Håller på o fixar med mina gamla klasskompisar 🙂 Det  blev lite ändrade planer på allt nu 🙂

Borde kanske få fixat frisyren tills dess, men vet ej när jag får pengar…ja,ja så är det.

Har fått mail från LPA. Hon ville jag skulle ringa idag vid 15 tiden. Men det passar inte då jag är på väg o handla då. Jag mailade tillbaka o föreslog fredag vid 12 tiden. Hoppas att det passar henne då..

Ha en fortsatt bra dag 🙂

9087DF80323C26C271ED444019086A21

2 reaktioner på ”Alla Hjärtansdag tips

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

