Hoppas att ni har en bra helg!

10259727_247088365474646_6074626161818946376_n

Godmorgon el god förmiddag pÄ er!

Ja vad ska man sÀga om gÄrdagen?

Vaknade med vĂ€rldens huvudvĂ€rk, blÀÀ & illamĂ„ende. Försökte dricka kaffe men det kom upp! Fick i alla fall strykt en vit skjorta Ă„t Mats. Han for pĂ„ begravning. En av hans smĂ„kusiner har dött. Jag hade menat mej med, men av förklarliga skĂ€l gick det ju inte alls…

VĂ„ra snĂ€lla ungdomar lagade ugnskorv o potatismos. Jag kunde ju inte Ă€ta ngt alls..bara jag kĂ€nde av doften sĂ„ mĂ„dde jag illa. Försökte med att duscha ett par ggr…sĂ„ gick hela  dagen igĂ„r..missade hela ”Mello” samt Finlands uttagning till nĂ€sta vecka. Hoppas jag Ă€r frisk nĂ€sta helg dĂ„!

PÄ fredagen var jag ut o gÄ med Blondi i det fina vÀdret

wpid-wp-1423383499754.jpeg

HĂ€rliga sol 🙂

wpid-wp-1423383525267.jpeg

Sen sĂ„ hĂ€mtade jag Jessica frĂ„n skolan..Andreas for hem med bussen o Mats hĂ€mtade hem honom…Vi köpte pommes o kebab till fredagsmyset…

Köpte tulpaner

wpid-dsc_0644.jpgwpid-dsc_0645.jpg

Jessica körde hem

wpid-fb_img_1423234051752.jpg

Jag mĂ„dde bra igĂ„r vid 23 tiden 🙂 Satt uppe en stund o sen o sova. Huga vad det har blĂ„st inatt AlltsĂ„ en tall har blĂ„st omkull pĂ„ baksidan av huset!

wpid-wp-1423378177036.jpeg

Vilken tur att den blĂ„ste bort frĂ„n huset 🙂

Blir en lugn söndag hĂ€r  med klĂ€dtvĂ€tt o matlagning! Blir broiler o ris till lunch 🙂 Enklast undan sĂ„ : ) SĂ„ ska disken sĂ„klart plockas i o ur. Sitter o vĂ€ntar pĂ„ att den ska bli klar sĂ„ vi kan byta om….vĂ€nta ocksĂ„ pĂ„ första tvĂ€ttmaskinen sĂ„ vi fĂ„r byta dĂ€r ocksĂ„….

Fixat med nytt Tema hĂ€r pĂ„ bloggen. Ska ocksĂ„ göra en ny header sĂ„ smĂ„ningom 🙂 Lite nytt till vĂ„ren 🙂

Ha en skön söndag alla!

9087DF80323C26C271ED444019086A21images (55)

5 reaktioner pĂ„ ”Hoppas att ni har en bra helg!

  1. HÀrligt med ny design i bloggen pÄ vÄren.

    Fina bilder. BlÄst har det minnsan gjort, men nu Àr det lugnare hÀr hos mig med vindarna.

    Kram Ä fin söndag till dig.

    Gilla

  2. Jag hoppas du Àr piggare idag, för fy vad jobbigt det Àr med migrÀn!
    BlĂ„st har det gjort hĂ€r ocksĂ„, men inte sĂ„ mycket som hos er – vilken tur att tallen inte föll pĂ„ huset!

    MÄ sÄ gott nu!
    Kramar

    Gilla

Oooo, man tackar sĂ„ mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

