Skönheten & Odjuret

Godmorgon!

Läser på internet att Skönheten  & Odjuret ska filmatiseras!

belle2801JOB_503_le

Härligt 🙂

Få se vem som ska spela Odjuret…

Emma Watson som spelade Hermione i Harry Potter ska spela Belle

emmajuttu2801JOB_244_le

(googlade bilder)

Det blir säkert en bra film! Ska verkligen ses 🙂

Igår var jag ju till tandläkaren. Han var nöjd med tänderna 🙂 I helgen så bet jag sönder en tand. Så den ska fixas den 11 feb. Hinner ej nästa vecka!

Sen for jag o besikta C5:n. Den gick igenom med lite småfel som ska åtgärdas 🙂 Lite folk var det vid  besiktningskontoret igår. Sen hem o laga maten. Det blev broilerstrimlor o ris. Hämtade hem Jessica o mellan varven tvättade jag kläder. Hämtade även Andreas från bussen….blev lite tv tittande o sen God Natt!

Sovit helt okej har jag  bra det. Sjuka händer då jag skjutsade Andreas. Jättehalt var det också. Ska snart skjutsa Jessica till den senare bussen. Hon börjar kl 9…

Sen så ska jag på Jordbrukarkvinnornas träff idag. Ska vara 9.15 uppe vid vägen. Så blir jag upp plockad där då. Marina ( en väninna) ska plocka upp mej. Kl 10 ska vi alla träffas o sen bär det iväg…..vet ej när jag kommer hem…Trevligt ska det bli  🙂

Ser ut att bli en Bra Dag!

Ha en härlig dag alla!

9087DF80323C26C271ED444019086A21wpid-dsc_0577.jpg

2 reaktioner på ”Skönheten & Odjuret

  1. Tittar in och önskar en trevlig helg, själv ska jag jobba 😉 filmatiseringen längtar jag efter för det är en fin tecknad film som gjordes och musiken ska vi ju inte tala om. Nu ska jag tugga lite och sen en runda ner till stan för lite inköp. Både tuggbart sådant och kanske lite impulsköp…vem vet! Kram från Skåne

    Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

