Ny vecka igen….

10259727_247088365474646_6074626161818946376_n

MĂ„ndag igen…oj, vad denna mĂ„nad gĂ„r fort! Snart Ă€r det Februari….

Sovit superdĂ„ligt i natt..blÀÀ..Ont i vĂ€nster ben o hĂ€nderna..Blev allmĂ€nt sur igĂ„r dĂ„ jag inte kunde ligga raklĂ„ng pĂ„ soffan med benet……Mats skulle kolla ngt pĂ„ datorn.. Inte fick jag upp tandkrĂ€mstuben heller! Usch vad man kan bli utled pĂ„ hĂ€nderna ibland 😩 Glömde ta Panacod tabletten igĂ„rkv….sĂ€kert dĂ€rför jag sovit sĂ„ dĂ„ligt…Och sĂ„ detdĂ€r vĂ€dret

wpid-wp-1422253350282.jpegDet blĂ„ser kalla vindar…

Mjölktankbilen var igĂ„rkv o ingen hade hĂ€mtat mjölk….Ă„ sĂ„ har vi dendĂ€r avbytaren som skruvar fast korken pĂ„ mjölktanken sĂ„ hĂ„rt sĂ„ jag inte fĂ„r upp den.

Men först sĂ„ skjutsade jag ungdomarna till bussen o sĂ„ satte jag pĂ„ kaffet……drack ju kaffet svart dĂ„…

Idag Àr det dags för Metoject sprutanhÀmta (65)Alltid pÄ mÄndagar!

Sen sĂ„ vet jag inte riktigt om jag ska orka med att fara o handla mat…el om jag ska hĂ€mta ungdomarna frĂ„n skolan o fara med dem o handla. Vi ska se nu hur vi gör….

Hörde av Cecilia igÄr. Hon funderar pÄ att komma hem till helgen. Hon Àr ledig pÄ fredagar. SÄ hon kommer torsdagkv el fredag pÄ dagen! Ska blir sÄÄ trevligt att fÄ hem henne över helgen!

Ha en bra mÄndag alla!

137285A06814EE09D484A22868652B8A1236413_599422293430195_156096445_n

4 reaktioner pĂ„ ”Ny vecka igen….

  1. LĂ„ter som en motig dag hittills
    Hoppas det vĂ€nder…
    Ja utan tabletter kan inte jag heller sova… Inatt somnade jag alldeles för sent…
    HĂ€r regnat det…

    Ta du med dig ungdomarna o handla 🙂
    Kram ❀

    Gilla

Oooo, man tackar sĂ„ mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

