Fredag = Härligt !

1238172_597836240255467_2106721284_n

Godmorgon alla!

Fredag igen 🙂 Imorgon sovmorgon 🙂 Såå skönt!

Steg upp idag vid kvart före 7…C5:n har varit lite gnällig att starta….bilbatteriet tydligen tomt ! Så jag skjutsade ungdomarna med Peugeot, den startde 🙂 .Vi har ganska kallt än

wpid-wp-1421994028461.jpeg

Ingen snö just nu, men det är på kommande!

Städade o tvättade igår så det känns i lederna….inte så kul. Allmänt irriterad är jag just nu också. Men vi ska tro att det går om så småningom. Positiva tankar 🙂 Det är ju Fredag !

Mats ska fara o köpa ett nytt bilbatteri åt C5:n så fort han hinner. Sen måste vi o handla. Andreas behöver en ny mapp till skolan. Likaså Jessica. Kollade nyss att jag behöver snart mera Nexium magtabletter….räcker till o med tisdag. Då kan jag hämta då det är vattengympa.

Tror att jag måste ändra tandläkartiden. Fick den tills onsdag, men måste ändra tiden av olika orsaker…på torsdag är det träff med Jordbrukarkvinnorna. Hoppas att väninnan Marina har anmält oss nu då…

Inte den blåblekaste aning om vad vi ska äta idag! Tomt i skåpen som alltid på fredagarna! Kanske att det blir lunch i stan då….ikv blir det hämtpizza säger ungdomarna. Tänkte att dom ju kan hämta.  Vi lyxar alltid till det på fredagskvällarna som det ser ut numera  ❤

Nu ska jag kolla om LPA gjort ngt beslut om min tidbundna invalidpension!

Ha en bra fredag!

137285A06814EE09D484A22868652B8A1486659_508362982616481_222914200_n

En reaktion på ”Fredag = Härligt !

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

