Kall morgon…

wpid-wp-1421908837456.jpeg

Godmorgon!

Ja, en kall morgon är det här just nu..brr….

Har skjutsat ungdomarna..en till tidigare bussen o den andra till senare bussen. In via byns affär o köpa smör som vi var utan. Köpte nagellacksborttagningsmedel också.

Var ju igår på ansiktsbehandlingen..så skönt. Fick även manikyr o en gräslig rosa nagellack, så den tog jag bort nu. Sökte efter aceton härhemma, men Cecilia har säkert tagit det till Helsingfors.

Gjorde inget annat igår i stan o huga så kallt det var alltså…frös som ett asplöv då jag kom hem…tog en varm dusch o slöade framför tv:n resten av kvällen…Det var ju Kramens Dag igår såg jag på FB. Missade det igår här på bloggen! Hoppas att ni fick många kramar!

Här kommer en Kram från mej också

hämta (31)(googlad bild)

Idag blir det makaronilåda till mat har jag tänkt. Hämtade malet kött ur frysen en stund sen. Sen så tvättar jag kläder

1009853_10200998414310290_1005432079_n(googlad bild)

Vi har endel av det igen. Borde tvättat igår,men orkade aldrig. Så det är dagens jobb…

Sen så borde jag börja med städningen

hämta (57)(googlad bild)

Av de gamla fotona kommer en sånhär

img033Här går Mats o jag in i Esse kyrka 26.6 1993

Ha en fin dag!

137285A06814EE09D484A22868652B8A10417483_830541143676553_6492051766593217638_n(googlad bild)

5 reaktioner på ”Kall morgon…

  1. Usch så kallt ni har. Inte undra på att du fryser..** Här har nu kommit snö som räcker tycker jag.Och det ska tydligen bli lite kallare här också, fast inte lika kallt som hos er hoppas jag.
    Gamla kort är roliga att titta på och minnas. Så fint kort från erat bröllop…
    Hoppas ni höll värmen igår med lite extra kramar**
    Kram från mig♥

    Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

