Mitt i veckan !

images (43)

Här har jag haft en skön morgon!

Jessica o Andreas for med Peugeot till skolan. Hon slutar redan 13.40 idag! Det går att köra Peugeot, men den drar jättemycket bensin. ….Nu har vi kikat på en Citroen C5:a som är manuellt växlad. Vi ska se nu hur vi gör

Jag hinner knappast hämta Jessica. Har kosmetologen kl 12. Fick ju presentkort till Skönhetssalong Calla i Jakobstad. Av min svägerska Marina till 50 årspresent. Så nu tänkte jag utnyttja den 🙂 Det blir ansiktsbehandling .

Igår blev det ju vattengympa 🙂 Det var såå skönt åt kroppen….men vissa rörelser kunde jag inte göra som vanligt med mina händer! Sen hann jag ju bra till Paraffinbehandlingen. Det  är jätteskönt åt mina händer ! Efter det så var jag o handla lite mat…glömde köpa minnesstickan så jag får dit fotona samt ost. Ska hämta idag…..

Hade huvudvärk imorse, men nu är det bättre…..

Köpte tulpaner igår..oranga

wpid-wp-1421769920757.jpeg

Sen blev det fotat lite av Jessica o Blondi

wpid-wp-1421769873019.jpegwpid-wp-1421769895845.jpeg

Av dom gamla fotona visar jag denna

img010

Min kusin Oili, syrran A-L, kusin Tanja o så lilla jag 🙂

Hopps att ni får en bra onsdag!

137285A06814EE09D484A22868652B8Ahämta (78)

5 reaktioner på ”Mitt i veckan !

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

