Vattengympan idag & lite gamla foton…

images (3)

Hoppas att ni har en bra morgon!

Här kände jag i hela kroppen att det var minusgrader..drog utefter benet! Usch ja..

wpid-wp-1421736579846.jpegSkrapa bilrutorna o de satt fast som bara vad…fick en liten lucka så jag såg ngt då jag skjutsade ungdomarna! Dom skulle till 8 båda igen! C5:n startade såå bra i alla fall!

Nu blir det snart att fixa ngt att äta. Det blir Janssons Frestelse som går snabbt att laga. Var till byns affär o köpte potatislökblandningpåse, ansjovis o grädde igår medsamma jag tog hem ungdomarna..

Igår skannade jag fotona..lade in dem i mediabiblioteket här på wordpress o ska köpa en minnespinne så jag får dit dem, Här kommer ett litet axplock av dem’

img012


Här är min mormor då hon fyllde 90 år…kommer inte ihåg årtalet..men han med blå tröja är min brorsa! Jag är hon med röd tröja bredvid honom till vänster. Bredvid brorsan står en av mina kusiner o sen min syrra! Alla dom andra är mina kusiner

img013
Här mammas 50 årskalas. Det var 1985! Pappa sitter i mammas famn 🙂 Bakom står brorsan, syrran o jag. Resten är släktingar

Visar mer en annan gång 🙂 Annars så finns dom under foton på bloggen 🙂

Idag ska jag på vattengympa 12-12.45. Sen har jag paraffinbehandling av händerna kl 13.30. Handla lite o så plocka upp ungdomarna från bussen!

Nu ska jag packa väskan samt ringa tandläkaren. Fick kallelse tills nästa tisdag. Men då har jag vattengympa. Så det ska ändras….

Ha en bra dag alla!

137285A06814EE09D484A22868652B8A10906124_831659786898022_1010322431652687464_n

2 reaktioner på ”Vattengympan idag & lite gamla foton…

  1. Tackar det blev en dag som rusade iväg för min del. Vart vet jag inte men nu är det kväll. Hoppas vattengympan var bra o skön 😉 Tror jag säger kram o gonatt redan ❤

    Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

