Upp med buller & bĂ„ng!

DSC_0284

Godmorgon!

Ja hĂ€r sĂ„ vaknade jag kl 7 o Andreas skulle till kl 8 idag! Ja, dĂ„ var det att vĂ€cka honom , dricka kaffe o sĂ„ skjutsa honom Ă€nda till skolan! Han hann nog 🙂

Mats i ”föusi”, Jessica vaken (hon börjar 11.20) , Cecilia sover….HĂ„ller pĂ„ med dagens lunch. Det blir potatismos, korv o sallad till lunch..

Ska stĂ€da idag tĂ€nkte jag. Har satt rena lakan i vĂ„r sĂ€ng o ska sen ta ut mattorna. Men först ska vi Ă€ta o sen ska jag skjutsa Jessica till skolan…

Men julen fÄr nog vara framme Àn

..wpid-wp-1420699845589.jpeg

Vet inte riktigt nĂ€r vi kastar ut granen….kanhĂ€nda imorgon el sĂ„ mĂ„ndagen! Det Ă€r mysigt med juleljusen Ă€n 🙂

Idag har vi lite plusgrader, men det har utlovats kallare vĂ€der lagom till helgen! Nu Ă€r det 13 veckor till pĂ„sk! Oxveckorna som vi sĂ€ger hĂ€r 🙂

Ja, dendĂ€r gĂ„rdagen ja….

Lagade lasagne o sen skjutsade jag Jessica till skolan. Till stan efterĂ„t. Förde November mĂ„nads papper till bokföringen. Hon ringde om det pĂ„ morgonen. Sen med HP datorn till Trefoil….dom frĂ„gade om den Ă€r lösenordsskyddad. Vilket den Ă€r! Kom inte för mitt liv ihĂ„g vad det var….ringde Ă„t Mats , men han svarade inte. Jag smsade Ă„t honom o sen var jag o köpte vita stora kuvert frĂ„n Halpa-Halli.Vid 12 tiden for jag till Restaurang Sesam. DĂ€r skulle jag o Kata trĂ€ffas. Hon kom med samma dĂ„ 🙂 SĂ„Ă„ trevligt…vi hade sĂ„Ă„ mycket att tala om sĂ„ det blev inte taget foton tyvĂ€rr. Det Ă€r ju inte sĂ„ ofta vi trĂ€ffas sĂ„….trevligt var det 🙂 God mat 🙂 Jag Ă„t Oscar Snitzel 🙂

Cecilia textade om en hĂ„rfĂ€rg o sen textade Mats lösenordet Ă„t mej. Cecilia skickade ett foto Ă„t mej med lösenordet 😉 SĂ„ jag var till Trefoli efter trĂ€ffen o dom sa att vi mĂ„ste byta lösenordet sen dĂ„ vi fĂ„r datorn tillbaka. Hoppas att vi fĂ„r den imorgon! Borde till stan o handla samt att jag ska ha ut mina Metoject sprutor…..

Var o handla lite sen ocksĂ„…tog hem ungdomarna frĂ„n bussen vid 15.20 tiden..tog sen lugnt pĂ„ kvĂ€llen….sovit rĂ€tt sĂ„ bra i natt 🙂

Hoppas att ni fÄr en bra torsdag alla!

137285A06814EE09D484A22868652B8Aha-en-bra-dag_71497648_179244184

6 reaktioner pĂ„ ”Upp med buller & bĂ„ng!

    • SĂ„ Ă€r det med julen 🙂 Men börjar nog bli lite lĂ€tt pĂ„verkad om alla som skriver att dom stĂ€dar ut julen…
      Hoppas att dottern J tar sej upp sjĂ€lv imorgon dĂ„ hon börjar kl 8. Andreas ska till 11.20. I nĂ€sta vecka nuy period..sĂ„ det ska vĂ€l handlas skolböcker imorgon dĂ„……
      Kram,kram

      Gilla

Oooo, man tackar sĂ„ mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

