Lite off ikvĂ€ll…

10896854_833993216664679_2696403026706626589_n

KĂ€nner mej lite off just nu….

Men fick i alla fall ringt till Kosmetolog Calla för att slippa dit. Fick ju ett 80 euros presentkort dit av min svĂ€gerska Marina som födelsedagspresent…Det kom under julveckan. Ingen svarade, men sĂ„ ringde dom upp mej 🙂 Jag ska den 21 jan kl 12 pĂ„ ansiktsbehandling 🙂 Ska bli sĂ„Ă„ skönt 🙂

SÄ har jag lagt ut mattorna o dammsugit hÀr..hundhÄr & granbarr.Orkade aldrig börja med att tvÀtta golvet, det gör jag imorgon.

Lite Ă€ndrade planer för ungdomarnas skola imorgon. Jessica börjar ju 8…sen har Andreas` skoldag Ă€ndrat. Han börjar kl 9 i stĂ€llet för 11.20! Jag som hade tĂ€nkt att jag o Cecilia skulle fara o handla medsamma vi skjutsat honom till skolan. Men nu far dom bĂ„da med buss! Och slutar kl 15…

SÄ lunchen blir liite senare dÄ o sen o handla mat till helgen.

Och sĂ„ fick jag ett trĂ„kigare samtal ocksĂ„. GĂ„r inte in pĂ„ det hĂ€r . Men det Ă€r uppordnat ….sĂ„ liite bĂ€ttre kĂ€nns det faktiskt 🙂

Har duschat o sett pÄ tv en stund..snart blir det nog tv igen o sen ska jag nog ta o lÀsa en stund

Ha en fin kvÀll alla!

137285A06814EE09D484A22868652B8A10417483_830541143676553_6492051766593217638_n

2 reaktioner pĂ„ ”Lite off ikvĂ€ll…

  1. SĂ„ skönt med ansiktsbehandling! Hoppas det blir mysigt…
    Men vad mycket snö ni har! Vi fick lite i förrgÄr, men det regnade bort sedan pÄ natten sÄ nu Àr det barmark igen.
    Skönt med fredag idag. Det blir jobb och sedan Àntligen helg!
    MÄ sÄ gott nu!
    Kram

    Gilla

    • Ja vi har mycket snö nu o mera har det utlovats ! Snöplogen for förbi hĂ€r nyss…Det Ă€r lite minusgrader hĂ€r nu…
      Ja skönt med fredag. Ska tvÀtta golvet o efter lunch blir det nog att Äka till stan o handla mat.
      Ha en fin fredag!

      Kram

      Gilla

Oooo, man tackar sĂ„ mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

