Vardag idag!

large (3)

Vardag & Fredag idag!

Hoppas att ni har det bra denna vanliga fredag! Helgen på intågande igen…..Sen efter Trettondagen så är det Oxveckorna o dom är många! Först den 3 april är det Långfredag! Pust, pust! Måste nog hitta på ngt 🙂

Den 17 jan ska vi på Midvinterfest till Optima i stan 🙂

Vattengympan börjar nästa vecka på nytt.Men eftersom tisdag är Trettondag så börjar min grupp först därpå följande vecka ! Borde även snart höra från Fysikaliska också. Ska ju på Paraffinbehandling som reumatologen hade en remiss till Och så ska jag ju med min rygg också…Det är mycket nu…

Men nu först blir det att laga maten..ngt med maletkött. Kanske maletköttsås blir det…sen ska åtminstone jag o flickorna till Kokkola( Karleby). Vet ej om Andreas kommer med än. Ska ta en snabbdusch alldeles snart….

Vädret är regnigt o blött….all snö smälter bort! Dom säger att det ska börja blåsa o det känner jag av i mina leder! Har jättesjuk höger vrist……

Ha nu en bra fredag alla!

137285A06814EE09D484A22868652B8Ac492f-284

5 reaktioner på ”Vardag idag!

  1. Ja, hur ska vi klara så många veckor tills vi får vara lediga några fler dagar igen?! Jag som tycker det har varit så skönt att vara ledig. Hoppas du får en fin fredagkväll. Kram

    Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

