Tisdag & gĂ„rdagen i bilder

wpid-wp-1419925134568.jpeg

Hoppas att ni haft en fin morgon!

Ja, som ni ser sĂ„ snöar det hĂ€r o just nu nĂ€stan o grader……fĂ„ se om snön smĂ€lter bort!

Jaha o vad hÀnde igÄr?

Jo, vi Ă„t o sen o handla till stan…Hittade en klĂ€nning vid Lindex, men köpte inte Ă€n.VĂ€ntar pĂ„ pengarna som kommer i början av Ă„ret 🙂

Var hemma ca halv 4 tiden. Systerdottern kom hit med sina barn…hĂ€r kommer foton

Jessica med systerdottern Elaines lilla son i famnen (August)..Systerdottern Elaine

IMG_20141229_233118

Cecilia o systerdotterns dotter Daria

DSC_0529Jag med lilla August i famnen

DSC_0526Han Ă€r 4 mĂ„nader o Daria blir 6 Ă„r i Januari 🙂

Sen före det tog jag en promenad med Blondi..lite bilder

wpid-wp-1419862818702.jpegwpid-wp-1419862792850.jpegwpid-wp-1419862768856.jpegwpid-wp-1419862745137.jpeg

Vilken himmel alltsĂ„ 🙂

Sen sĂ„ startade jag diskmaskinen..funkade inte alls. SĂ„ nu ska vi se om den Ă€r sönder, redan! FĂ„r inte vatten fast vattenkranen Ă€r öppen! Vi har dragit ur elkontakten o ska kolla sen dĂ„ Mats kommer in om den funkar…..gör den inte det mĂ„ste vi ringa till Gigantti (Elgiganten) Den kom ju mĂ„ndagen före jul o har funkat sen dess. Ngt fel har den….Usch vd jag blev sur pĂ„ den alltsĂ„! SĂ„ jag fick diska en hel hög med disk för hand igĂ„r dĂ„…blÀÀÀ vad sjuka hĂ€nder jag fick!

Ja o sĂ„ ringde lĂ€karen om min röntgenbilder….

Har förslitningar ner i ryggen 😩 DiskbrĂ„ck har jag ocksĂ„. SĂ„ nu blir det en remiss till Fysikaliska i stan. dom hör av sej om vilken dag jag ska dit. Sen fĂ„r vi se vad som hĂ€nder..ont har jag ju forfarande 😩 Inte sĂ„ kul, men vad ska man annat göra……

Inte hört ngt av vĂ€ninnan G Ă€n….ang nyĂ„ret. SĂ„ vi ska se vad vi hittar pĂ„ imorgon dĂ„..Ska skicka ett sms idag med tĂ€nkte jag….

IkvĂ€ll har flickorna menat o se pĂ„ ”Hobbit”. Den tidigare förestĂ€llningen som Ă€r i 3D….

Vi ska se nu om vi mÄste föra diskmaskinen till Kokkola Gigantti Àn idag!

Dagens fotoutmaning blir tidsinstĂ€llt 🙂

Ha nu en bra dag!

137285A06814EE09D484A22868652B8A11372_819287211468613_8509380896818104340_n

2 reaktioner pĂ„ ”Tisdag & gĂ„rdagen i bilder

Oooo, man tackar sĂ„ mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

