Godmorgon denna fredag!

24de41573c771820a79ce199ac4c9fd0

HÀrliga fredagen Àr hÀr!

Hur har ni det alla?

Idag steg jag upp vid 8 tiden.Jessica o Andreas for med bilen till skolan. Dom slutar redan kl 12 idag! Jullovet börjar 🙂 De har julfest ikvĂ€ll kl 19 vid gymnasiet!

MĂ„r nog bĂ€ttre idag  🙂 KĂ€nner mej positiv trots vĂ€rk…kan ju inte sĂ„Ă„ mycket Ă„t det sĂ„. Tog en Panacod tablett igĂ„rkv sĂ„ jag fick sova ordentligt!

KĂ€nner en lĂ€tt julstress nu. Men julen kommer i alla fall hur jag Ă€n gör. Lagar endast skinkan i ugnen, resten köps fĂ€rdiga….vilken tur dĂ„ 🙂 Hoppas pĂ„ granen idag sĂ„ jag fĂ„r stĂ€da klart.. ska i alla fall ta o dammsuga bort hundhĂ„r idag o torka damm ! Det har inte gjorts pĂ„ lĂ€nge..till Lillajul tror jag.

Konstaterade nyss att Jessica inte har strumpbyxor tills ikvĂ€ll..panik! Men sĂ„ tror jag nog att jag har ngt hon kan anvĂ€nda..vilken tur dĂ„ att vi drar samma storlek 🙂 Ska kolla om hon vill lĂ„na en klĂ€nning av mej ocksĂ„. Annars har hon en svart spetsklĂ€nning att ta till 🙂 Ska fota dem sen 🙂 Andreas ska ha svarta byxor o en randig skjorta.skjortan kom han ner med, den ska strykas!

Pratade med Cecilia igĂ„r . Hon mĂ„dde bra 🙂 Hade fĂ„tt ordnat med studielĂ„net efter mĂ„nga om o men 🙂 Bra det 🙂 Hon ska pĂ„ julfest i morgonkvĂ€ll o sĂ„ kommer hon ca halv 3 pĂ„ söndagen 🙂 SĂ„Ă„ hĂ€rligt att fĂ„ hem henne:)

Blir vÀl sÄ att vi far o handlar maten till julen idag, tror jag..Julen kommer sÄ snabbt varje Är..

SvĂ€rmor funderar pĂ„ att fara till Helsingfors en svĂ€ng i morgon. Kommer hem pĂ„ söndagen el sĂ„ redan imorgon..Lite konstigt med svĂ€gerskan…GĂ„r inte in pĂ„ det hĂ€r. Cecilia frĂ„gade nĂ€r hon kommer…jag sa att hon kan ringa Ă„t sin farmor o frĂ„ga, jag vet inte alls!

I helgen kanske jag o Mats far o se pĂ„ ”Hobbit ”hĂ€mta (3)Ska kolla vilka tider den Ă€r….Andreas ska vĂ€l imorgon o se med sina kompisar. Flickorna ska o se den troligen sökv el mĂ„kv..kanske vi far ikvĂ€ll 🙂 Eller sĂ„ ena söndagen ..

Jaha o dagens vÀder

wpid-wp-1418971121559.jpegDet snöar o tempen runt nollan …..Men inte sĂ„Ă„ varmt sĂ„ snön smĂ€lter bort inte 🙂

Ha nu en hÀrlig fredag!

CB89F02B7DDBE621D0C3523DA76AD6BB

 

En reaktion pĂ„ ”Godmorgon denna fredag!

Oooo, man tackar sĂ„ mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

