Nåja, nu mår jag bättre :)

1466199_421330001299957_1372664533_nNu så mår jag ju bättre 🙂

Då jag skrev föregående inlägg var jag jättetrött o svag…ont överallt 😦 Men efter lunchen blev det en tupplur ända till kl 14. Mår nog bättre nu. Kan ju äta som vanligt 🙂

Vi har snö än o minusgrader

wpid-wp-1418916457858.jpeg

Och det ska tydligen komma mera snö imorgon 🙂 Liksom nästa vecka 🙂 Härligt men jobbigt!

http://www.foreca.fi/Finland/Pedersoren_Kunta/tenday

Idag håller jag på med klädtvätten

hämta (21)Börjar ha det klart så smått..en maskin kvar så sen har jag tvättat för denna gång!

Imorgon är ungdomarna sista skoldagen 9-12. Sen på kvällen har dom julfest kl 19. Ska stryka en skjorta åt Andreas imorgon på eftermiddagen.

Hoppas på att dom hämtar granen imorgon, så vi får in den till helgen!..bilder kommer 🙂

Tog en promenad med Blondi efter lunchen..hon gillar snö 🙂

DSC_0463

Nu blir det snart en dusch o sen vila…

Ska tidsinställa dagens fotoutmaning 🙂

Ha en härlig kväll alla!

CB89F02B7DDBE621D0C3523DA76AD6BB

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

