Så blev det Fredag igen!

wpid-wp-1416290730171.jpeg

Hoppas att ni sovit bra i natt!

Jag har haft jätteont i händerna ..säkert för att jag skrev julkorten igår.Städade o tvättade kläder också..pust o stön…Händerna ser alldeles hemska ut idag….men likaså bra då jag har reumatologen kl  14.. Så vi får se vad hon säger då. Man brukar få vänta länge där..sist jag var så hade jag tid halv 3..slapp in kl 17 tiden..en stor portion tålamod måste man verkligen ha..

Jessica o Andreas for med bilen idag. Hon slutar 13.40..är hemma vid 14 o så lovade hon hämta Andreas senare från bussen..

Mats är i ”föusi” (ladugården :),ny avbytare som ska vara till söndagskvällen. Blondi snarkar o sover..

Mats ska hämta foder åt korna idag. Det kommer han som ska mala mat åt kossorna idag. Jag ska fara runt 12 tiden då jag ska handla maten före o så till apoteket….vet inte alls vad vi ska äta idag….det klarnar väl så småningom 🙂

Nu ska jag duscha o fixa mej snart!

Återkommer med dagens fotoutmaning..det ska handla om beroende !

Ha en härlig Fredag!

CB89F02B7DDBE621D0C3523DA76AD6BB10590463_895995683745008_8875391088627040619_n

11 reaktioner på ”Så blev det Fredag igen!

  1. Trist med värk, själv har jag sovit dåligt på grund av ett bråkande diskbråck, men jag är reumatiker med artros jag också, så jag vet hur illa det kan vara. Bara att kämpa på!
    Hoppas din dag blir bra i alla fall!

    Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

