Fotoutmaning December 2014 – dag 9

Nu har vi kommit till dagens fotoutmaning som handlar om skor

Mina ”bästa” skor

wpid-dsc_0411.jpgLite höga klackar…hade alltid såna då jag var ung!

wpid-dsc_0435.jpgSkor beställda från Zalando tidigare i höstas….

Såna här är ju fina från samma ställe …

EV411B03L-Q12@12Men kan tyvärr inte ha såna med mina fötter,´…förr kunde jag ha ..

10472718_895996433744933_5415378278421171936_nHärligt med julen o oj vad jag skulle vilja ha lite kyligare väder!

Har idag varit på vattengympan..vi var ganska många  🙂 Skulle ha fått glögg o pepparkakor, men vi kom alla på att vi tar det nästa gång i stället! Då är det sista gången före julen 🙂 Jag skulle ju vara kl 14 vid skolan i byn för mötet. Var  ju o hämta urinburken o det var jättemycket folk! Kom inte ihåg paraplyet..tar det imorgon!

Gick bra på mötet:) Mats fick ledigt hela vecka 10 då han fyller 50 år. Vi ska fara troligen till Vasa med mina högstadiekompisar med sina män 🙂 Ska sova över 6- 8 mars på hotell 🙂 Det är danshelg där då !

På mötet så var en vän M som också har kor….det är Meijeriets värdinneresa 16-18 april till Umeå 🙂 Hon frågade om jag kommer med. Och jag sa att jag kommer 🙂 Ska bli kul. Så nu skulle hon anmäla mej o sej själv 🙂 Härligt att ha ngt att se framemot !

Har varit o hämta Andreas från bussen o sen varit ut o gå i skymningen med Blondi….bra då det var påfruset 🙂

Som tur är så mår Jessica bättre så hon far till skolan imorgon. Hoppas verkligen att dom far med bilen! Behöver lite tid på mej på morgonen…ska vara 9.10 vid labben!

Huvudvärken försvann 🙂 Men det blir i alla fall en lugn o mysig kväll här 🙂 Har fått Allas veckotidning på posten o så köpte jag Hemmets Veckotidning idag….juligt värre har jag fixat på bloggen nu 😉 Ska fixa bakgrunden än….& kanske headern om jag orkar…

Hoppas att ni får en bra kväll alla!

F8BF66DB6229DCEE93B138154E6FCC79

6 reaktioner på ”Fotoutmaning December 2014 – dag 9

  1. Jättesnygga skor, och visst är det roligt med skor. Jag är lite av en …skonoman.* LER*.

    Kul åxo att ha nåt att se framimot. Kylan vill jag hellst slippa haha.

    Ha det gott och kram från mig.

    Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

