Så kom fredagen…

large (3)(bildkälla)

Hoppas att ni har en fin morgon!

wpid-wp-1417761659325.jpeg

Här är det lite minusgrader idag, hörde då ungdomarna skrapade bilrutorna. Dom for med Peugeot då Jessica slutar kl 13.40..Hon yrade om att fara till stan efter skolan,,julklappshandel 🙂 Vi skulle ju fara i morgon, men alla affärer är stängda p.g.a Självständighetsdagen!  Få se om vi far på söndagen då affärerna är öppna!

Jag ska städa klart idag har jag tänkt..sen blir det dags för lunchen.Broilerstrimlor o ris med sallad blir det…..sen så ska jag till frissan. Blir klippning o slingor. Röda tänkte jag. Dom som hon gjorde tidigare syns knappt mera. Kanske en bottenfärg. Ska till bokföringsbyrån en sväng också..Kika lite på pyjamas vid Kappahl….tänkte som så att det blir pyjamas åt ungdomarna. Ngt till ska nog flickorna få än. Jag har 2 julklappar åt  Andreas redan. Annars brukar det vara svårt att köpa åt killar, men denna gång var det enkelt. Fick ju tillbaka på skatten, men  endel har jag lagt in på Mats´ konto igår. Han fick att betala ganska mycket 😦 Inte kul det 😦

Åt Mats vet jag vad jag ska köpa. Men det verkar vara svårt att hitta! Ska kolla vid Expert (Höglunds) idag om dom råkar ha..blir väl Gigantti(Elgiganten) i Karleby nån dag då

Här är mina stövlar som jag ska ha på mej ikväll

wpid-dsc_0411.jpgDet blir svarta långa stövlar. Måste köpa strumpbyxor idag också…

Vi ska ju på julfesten ikväll kl 19.30 🙂

Återkommer med dagens fotoutmaning 🙂

F8BF66DB6229DCEE93B138154E6FCC79

6 reaktioner på ”Så kom fredagen…

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

